Началото

Странно е

Тази, която се заричаше, че никога няма да допусне напълно непознати толкова близко до себе си..

тази, която нямаше смелост да го направи поради нестихващия страх, че може да бъде нежелана, неодобрена, отхвърлена..

тази, която е все още прекалено “крехка” за критика…

тази неуверена в себе си …жена…

го направи!

 Но не, това няма да се превърне в поредния дневник, нито отдушник, нито “боксова круша”, а място за релаксация на ума, съзнанието и тялото…и какъв по добър начин за това от музиката ?!

 Да, тук малко по малко ще добавям частици от себе си, от живота си чрез песните, които обичам и които бих искала да споделя с всички.. Смея да твърдя, че единствено представителите на така “любимия” ми стил музика – чалга – ще бъдат разочаровани, за което се извинявам, но не съвсем…

Всъщност, идеята ми е да споделям познати и не толкова парчета, които в определен момент са ме завладявали напълно и които имат трайно присъствие в MP3 Player-а ми 🙂  

В замяна и при желание очаквам същото… отворена съм за всякакъв тип музика, освен горепосочения… и може би някои….”измерения” на метъла, ако мога така да се изразя. 🙂

Смятам да започна с една “неостаряваща” за мен песен, която надявам се няма човек, който поне веднъж не е чул…и ако все пак има такива заблудени души :Pp, време е.. 

Youssou N’Dour & Neneh Cherry – 7 Seconds

  1. Какво да ти кажа мило 🙂 Честито и смело напред:) Бих искала тук да виждам и по нещо повечко от теб освен музика, но си мисля, че и това ще стане 😉

    P.S. Не поствай само хаус, плсссс 🙂
    Шегувкам се, ама не се сдържах да не го нашиша :p
    So…show me what you`ve got!

  2. айдее честит ти блог! изглежда шик 😉 продължавай.. аз ще помагам с каквото мога 😛

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
