Music is the drug

Слушам (не само) house от години…преди да стане толкова фешън да бъдеш houser. Още от малка съм зарибена…спомням си как си надувах на малкото си касетофонче ATB  – Till I come 🙂 

След 2 години живот с Мария, установих, че просто трябвя да усещаш ритъма…Някои приятели са оприличавали стила хаус с ремонт в банята…;)   Въпрос на вкус..

И си мислих… успоредно с модата да слушаш хаус, стана модерно и да вземаш хапчета, прахчета, бонбонки, линийки, магистралки (ама че са оригинални;)), така за енергия и за да усетиш по-добре sound-а… и само колко е глупаво…. и безсмислено….и убийствено (и в буквалния смисъл на думата…)

Та не е ли самата музика наркотикът? Или досега съм живяла в пълната заблуда, че всички, които ходят по party-та(съответно слушат house), са като мен – нещо ги жегва още от входа на клуба?

Трябва да призная, че съм опитвала…може би най-безобидното, но все пак съм.. дали заради слаба воля или любопитство, или от желание да съм като другите…или може би от всичко по малко… опитах.

Не бих казала, че съжалявам от гледна точка на това, че осъзнах колко е безсмислено и ненужно…

В края на краищата,  защо да ставаш част от масата, не е ли по-забавно да си различен? Ами ако следващият път, когато ти предложат “the newest shit”, кажеш “Thanks, but No, thanks, Мusic is the drug for me” ?  Пий си водичката, радвай се на музиката и живота и на факта, че ти, за разлика от повечето, нямаш нужда от стимуланти, за да издържиш цяла вечер…dance all night… без дрога, освен разбира се музиката…;)

Звучи добре, нали ? 🙂 Ами опитай…it’s even better than it sounds…

Дълго се рових, за да изнамеря нещо подходящо… е, не открих, но ето нещо яко, което открих..

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
