Orbital

Обичам да бягам рано сутрин в морската….. с Mp3-Player в ръка, слушайки любимите (за момента) парчета, търсейки нови и нови пътечки, останали скрити досега…

Бях забравила това чувство на удовлетвореност от живота, на вътрешно спокойствие, докато преоткривам красотата във всичко, минало за миг покрай мен …. 

Откъсвам се от всички тревоги, опасения, проблеми, оставям всичко назад..

И с всяка следваща крачка се доближавам до това мечтано блаженство на забравата, до тази търсена “безтегловност” и свобода.

И се връщам обратно с надеждата, че когато изкача тези три етажа, всичко ще е по-лесно, по-добро, по-приятно… 

В такива моменти обичам да си пускам Orbital. Ето две любими…

Orbital – One Perfect Sunrise

Orbital – Halcyon & On & On

    • SImon
    • June 6th, 2007

    Здравей

  1. ….За пръв път виждам друг човек да харесва Orbital:) Музиката им е невероятна, много дълбоко интимна и същевременно много тъжна… Поне аз така ги виждам и усещам…Много ще ми е приятно да осъществим някаква виртуална връзка за да разбера повече за теб…
    P.S. На мен любимите парчета са ми Lost, transient, halcyon:)

    • danceallnight
    • June 19th, 2007

    Виртуалната връзка е почти невъзможна за момента, защото съм заточена в едно малко провинциално амриканско градче на име Point Pleasant Beach, където интернет имам само от време на време 🙂 но и време да го използвам почти никакво…
    За Orbital…първите две не съм ги чувала сякаш, ноо 🙂 за всичко си има първи път ;))

  2. Сигурно това което пиша в момента ще го видиш в далечното бъдеще, но за теб ще е СЕГА и това е важното:) Много ли ще съм нахален ако поискам да разбера мъничко повече за теб?

    • danceallnight
    • August 9th, 2007

    Мъничко повече? 🙂 не и тук, а впрочем вече не съм на онова ужасно място, прибрах се и оттук нататък – relax & party 😉

  3. Здравей:) Хубаво е че си се прибрала. Аз искам да ти предложа нещо за слушане – underworld:) Много са странни. Ако някой път ти се поиска да общуваме- My icq № is – 377-230-208
    Bye:)

  1. August 22nd, 2009
You must be logged in to post a comment.
