Истински приятел !? Ха!

Просто съм потресена. Не, потресена е меко казано…Шокирана. И разочарована.

Колко голяма може да бъде болката от разочарованието от приятел…особено когато е неочаквано.

От неоправданите надежди, от разбиването на изградената представа на малки парченца, забиващи се и оставящи болезнени белези и трайна празнота вътре в теб…

Никой не е съвършен, така е, но въпреки това е болезнено да осъзнаеш, че пред теб стои човек, когото допреди миг си мислил, че познаваш, а всъщност не е така.

Уморена съм. И леко отчаяна. Само леко. Но достатъчно. Лека нощ.

  1. Първо искам да кажа, че нямам нищо общо 🙂
    Второ, мило, плс, take it easy…
    Не позволявай на малки неразбирателства да застават на пътя едно голямо приятелство. Животът е низ от компромиси, грешки, разочарования, прощаване…
    Нормално е всеки на първо място да е загрижен за себе си и това не е егоизъм, а инстинкт за самосъхранение.
    Успокой се, каквото и да става (а 100% съм убедена, че всичко ще бъде ОК) можеш да се справиш.
    Айде горе главата!

  2. P’tain! Тая тема преди време ме вълнуваше и мен (и сега от време на време) и постнах аз нещо по темата (знам че си го погледнала) ..та идеята ми беше в това, че каквото и да кажа ти си знаеш твоето 😉 но аз лично си отговорих на някои въпроси дет ме глождиха от развилата се “бИседа” ..ако проявиш интерес тук: http://morkov.blogspot.com/2007/04/i-want-to-be-forever-young.html има някои попадения, които доста ме изненадаха 😉
    и btw 16b escape н’си ми пращала ти (имам я от много време и до днес си ми е сред първенците – страшна е!), даже днес аз ти я пратих 😀

  3. Пфф.. тази тема за “true friends” започна леко да ми лази по нервите 😀 сега.. малко съм пообъркан.. нз?! Аз лични гледам много много да не “обременявам” хората около мен с мойте проблеми.. и все пак ако се наложи да потърся помощ .. нз надявам се да ми помогне приятел.. обаче не всеки е в състояние или няма желание. Това не винаги означава, че не ти е “true friend” 😉 имай го в предвид! Не съм запознат с конкретния случай.. н’моа съм компетентен и да все пак понякога е гадно.. като не получиш нужната подкрепа, даже е ужасно! Оффф тая тема наистина мн ме дразни вечи! :@ Някаква бъркотия пълна.. ?! ZUT!

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
