Просто щастие

Мария (любимата вече екс-съквартирантка) често ми задава провокиращи въпроси…. наскоро ме попита: “Ако трябва да избирам – кариера или семейство ?”

Лично за мен “верният” отговор тук е семейство, защото, както й казах, един ден, примерно на 70, спомените за супер успешната ми кариера няма да ме топлят особено вечер…. и същата тази вечер ще се чувствам щастлива, ако се усмихвам при спомена за всичко, което съм изживяла, изпитала, усетила, преоткрила, но не в работата… не тя осмисля живота, а любовта.

И не само тя. Но със сигурност не само работата…. За мен е важно не какво ще направя, постигна, а дали ще се чувствам щастлива от него

Колко е просто…всичко, което искам от живота е това усещане на вътрешна хармония, това тъй простичко чувство, наречено щастие.

“The greatest thing you’ll ever learn is just to love and to be loved in return.” Moulin Rouge

Moulin Rouge – Come What May

И точно в момента умирам…иска ми се да съм специална за някой, да виждам отражението си в очите му и да знам, че съм единствена за него и други не съществуват, да ме прегръща с желание и нещо повече в очите. Да ме гушка, да ми се радва, да си казва какъв късметлия е с такова лудо, необикновено, сладко момиче, неговото момиче. Искам да е пристрастен към мен, и обратното.

Пак се появява онова усещане на пристягане в гърдите…Истината е, че отдавна искам такъв човек до себе си. И все пак не правя кой знае колко по въпроса. Отхвърлям тези, които ме искат, а нямам достатъчно кураж да направя първата стъпка с този, който аз желая…

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
