Leaving…

Заминавам…

Не мога да го възприема, още по-малко да повярвам. Първото ми пътуване със самолет, първото ми пътуване извън България въобще. Почти не ми е притеснено и нервно…само 2 стреснички за една вечер…:) 

Голямата промяна….най-после настъпи.

Случва ми се нещо напълно различно, ново, вълнуващо, очаквано, мечтано…

Знам, че това ще бъде едно по-различно лято, за което ще разказвам дни наред, след като се върна.

Не знам дали ще ми хареса. Не се и надявам. Така разочарованието няма да е толкова голямо, но пък мога да остана неочаквано приятно изненадана 🙂 И в двата случая печеля.

Неизброими са нещата и най-вече хората, които ще ми липсват….родителите ми; моето малко, сладко, вече ex-съквартирантче ;(мило, нямаш идея колко ми е стегнато сърцето в момента…); някои новооткрити приятели (те си знаят и надявам се мога да ги нарека така ;P); млечният Бг шоколад (my favorite!!); на милото Мимз тортата; бягането в морската; шматкането с Ати и Мимз; смеха и лудориите в квартирата; притесненията, че съседите за пореден път са ни чули и са се уверили колко сме луди, но мнооого забавни :)… Спирам дотук, снимките ще покажат останалото…

  1. Хайде Дилл.. ами.. пожелавам ти едно страхотно, щуро лятооо, н’са притеснявай вс ще е ОК 🙂 и на есен те посрещам с парти на ARRO 😀

  2. седя, гледам…един път, втоти път…търкам очи, наново зареждам страницата и си мисля…” на коя ли снимка съм излязла катострофално зле?”, после се успокоявам “и елито и ати сигурно се питат същото”…замислям се кой на всички снимки изглежда добре…Хм. Труден въпрос.
    Какво да ти кажа мило…Хубав пост, всичко е най, само дето тия снимки…ако аз някога, някъде пусна снимка, на която ти не се харесваш, все едно си подписвам собственоръчно смътната присъда, ама…както и да е.
    enjoy

    • danceallnight
    • May 19th, 2007

    Душата, на 2/3 от снимките приличам на кривогледо лудо хлапе 🙂 Но както и да е, махам повечето, за да няма обидени!

  3. Душата 🙂 , знаеш, че съм права. Пък ти на себе си можеш да пускаш всякакви снимки, то си е ясно.
    Тъкмо се връщам от диско…ама без теб и Ати…не беше нещо впечатляващо…
    Бичкам те 🙂
    P.S. снимката, където си в гръб с розовото, е смърт 😉
    P.S. 2. “милото Мимз” ми хареса…мисля, че можеш така да ме пишеш в тел-а си:)

    • danceallnight
    • May 20th, 2007

    Оби4ам ви! (Ех, че на любов го раздавам тия дни, ма..:-)))
    ;))) До след няколко дни и няколко хиляди километра…

    PS : На снимките с тортата само иглежда, че ми харесва, но твоята е по-хубава, да знаеш ;)))

  4. знам знам 🙂

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
