Massive Attack – Teardrop

Преди няколко дни си изтеглих Chilled Ibiza и както винаги преслушах отгоре отгоре повечето парчета, за да отсея доброто и да разкарам останалото…

Та попаднах на тази песничка…сигурна съм, че вече съм я чувала някъде, в някой филм вероятно.. Оттогава до този момент слушам единствено нея, когато съм пред компютъра…

Какво да кажа…music is the drug 🙂 

  1. Tази песен се пуска докато почва HOUSE M.D

    Ибиза e #1, аз бях там това лято беше невероятно.

    • A
    • August 27th, 2007

    Много стара и рядко депресарска песен. Чудесна е, да 🙂

    • danceallnight
    • August 30th, 2007

    Дам, страхотна е. Ако някой смята, че има други толкова невероятни песнички, да не се срамува и да ги сподели..:) Няма да се разсърдя 😉

  2. е не е редно чак сега да я чуваш…..
    потърси из дискографията на portishead може да си харесаш нещо, мен ме кефят като цяло повече от massive

    • danceallnight
    • September 5th, 2007

    Както се казва, по-добре късно, отколкото никога…:) мерси за portishead, май ще се окажат много добри 🙂

    • Azzura
    • July 12th, 2009

    Super e i az si ya slusham chesto

  1. August 22nd, 2009
You must be logged in to post a comment.
