On the way back home…Madonna and Me

Отдавна исках да добавя още нещо в папка USA…. докато бях там, пишех супер рядко в “отдушника си”, и то предимно някакви спичащи мисли. Това е може би единственото по-оптимистично..по-късно ще добавя и снимков материал 🙂

07.07.2007

На летището съм, чакам и си слушам Madonna – Isaac …

Току що ядох някакви странни макарони и сега си услаждам чакането с чаени бисквити и вода.

Мислех си, че един ден наистина ще съжалявам, че съм си заминала…едва ли скоро ще имам възможността да се върна в USA…А и се отказах по средата, не довърших нещо започнато, избягах под натиска на проблемите и сълзите. Но пък после се сетих колко зле се чувствах последната седмица – и физически, и психически….Тогава плаках много. Когато не усещах краката си; когато разбрах, че няма да ида при Мария и да избягам от тази дупка; когато Цеци се отказа да замине с мен; когато си мислех, че още 2 месеца няма измъкване оттук; когато вече знаех, че заминавам и бях за предпоследен път на работа в парка,когато отново се появи болката в краката…Наплаках се достатъчно и може би заради това не пророних нито една сълза, когато си заминавах..

Madonna – I’ll Remember (Orbit Alternative Remix)

Няма интернет на летището…много мрежи, но нет никакъв 😉

Часът е едва 3:12…След 1 час трябва да отивам и да чакам да обявят полета ми…даже по-рано всъщност…

Надух се…преди да замина много се опасявах, че ще напълнея, но мисля, че съм добре..мисля, че няма да се налага да ме търкалят ..

Споменах ли, че обожавам Мадона ?!

Madonna – The Power Of Good-Bye

Май трябва да спра да ям, иначе отлитането ще е трудно и тежко 🙂

Момент за равносметка…

Доволна ли съм от това лято ?! Или по-скоро от първата част от него…ами всъщност да..Въпреки многото неприятни моменти на това омразно място, многото плач, работа и разширени вени, имаше яки хора, много забава, смях, интриги, мешанки ;). Едва сега започва да ми става мъчно, вчера вечерта не се чувствах така, сякаш си заминавам, трябваше ми такъв момент на усамотение…И осъзнах, че 2/3 от хората, с които до вчера работих, няма да видя никога повече в живота си. Странно звучащи думи, но факт…

В момента се чувствам супер сама, въпреки, че около мен има стотици хора…чувствам се сякаш съм невидима и всеки ме подминава, без да осъзнава, че аз съм там…

Madonna – Substitute For Love

Madonna – Ray of light

Мисля, че голяма вина за прибирането ми има Деси. Не знам защо…. Не вина, а по-скоро друга причина да се върна…при това основателна….Моля се представите ми за остатъка от лятото да се покрият и да си изкарам наистина незабравимо, да не съжалявам дори за миг, че съм напуснала Point Pleasant Beach, NJ, тази трета дупка на кавала, забравено от Бога място, където, незнайно защо, привидно умни хора се връщат, след като вече веднъж са били в този ниско заплатен ад. Дано не съжалявам и от парична гледна точка..но каквато съм ненаситница…едва ли….. :). Мисля, че е време да спирам да пиша и да поразгледам списанийцето, което си купих…Teen Vogue. Чао! Ще се видим в България.

Madonna – Candy Perfume Girl

    • anonymous
    • September 12th, 2007

    Read about Madonna:

    http://www.aishamusic.com/un.htm

  1. Ray of light…. това ми е любимата песен 🙂

  2. И има защо 😉 Обаче чуй и другите, аз лично преоткрих много нейни песнички, които преди това не ми бяха правили особено впечатление…Примерно Substitute for love…абе всички, изброени горе 🙂 И задължително Nothing really matters…

  1. January 30th, 2008
  2. May 6th, 2010
You must be logged in to post a comment.
