Руса съм, е и !?

Мислих си…колко ми е писнало да ми поставят етикета “блондинка”…при все, че цветът далеч не е рус… “Тъмен нюанс на русото”, каза тежката си дума фризъорът ми…свеждам глава и се съгласявам смирено… Но и така да е, руса съм, е и !? Заради няколко “изгнили ябълки”, всички руси (естествено и изкуствено) жени ли трябва да се срамуват от цвета на косата си, а и от себе си заради това, че са се родили руси или че са избрали такъв цвят боя за коса?

Аз съм студентка в елитно висше учебно заведение, в най-добрата специалност – МИО (или поне така казват). Завършила съм с отлична диплома и френска гимназията (5.88, ако трябва да сме точни). За 15 дни обиколих страната няколко пъти и се явих на 7 тежки изпита по география и английски език и бях приета на 3 от 4те университета, в които кандидатствах… Обличам се странно, да, въпрос на вкус бих казала, но под странно нямам предвид остри деколтета, къси поли, чорапогащник-мрежа и каквито и да е подобни комбинации… Може би само деколтета от време на време, но на подходящи места и време..:)

Смятам, че съм интелигентно момиче, мисля, че това е не само мое мнение, но и на повечето хора, с които общувам… Въпреки това, същите тези хора, а и някои, които не ме познават особено, ме наричат Блондинка, придавайки на изреченото от тях онзи противен ми смисъл, че като типична представителка на блондинките, съм с ограничен умствен багаж и едва ли не съм нещо по-малко от тях, което е смешно! И недопустимо!

Често съм изпитвала срам, да. При това без повод съм била “обиждана”..Да, за мен е обида, неприятно ми е. Особено ме ядосва насмешката, която усещам в думите…озлоблението даже…сякаш нямат за какво друго да се захванат и кого другиго да нападнат и единственото, което им идва на ум (та има ли какво друго да измислят?!) е цветът на косата ми.

Най-лошото в моя случай е, че ще се боядисам тъмна и не заради себе си, не заради моите желания и предпочитания, а заради нежеланието ми да търпя повече подобни “шеги”. Знам, че има и друг начин….винаги е имало…да се защитя, да се скарам, ако е нужно. Но защо не мога и никога не съм можела ?! Трябва да поработя над този си недостатък! Всичко е в мен и се дължи на поведението ми. Никой няма да посмее да се пошегува с мен, ако знае, че няма да му позволя, нито простя думите…

Стига спичащи мисли… ред е за един красив текст, който едно сладко момче ми даде. Песента е част от сет на Dj Tiesto – In search of Sunrise Part 2 и се казва Dreaming

dj-tiesto.jpg

Страхотна е, малко странна, нещо средно между dance, trance и chill out, с красив женски вокал, невероятно звучене…За съжаление намерих само този микс, но ако изтърпите първите 20-30 скучни секунди, няма да съжалявате….

Ето и пълният текст…

…walk with me The future`s at hand

Here with us, Here where you stand

We both know the power of pain

We get back up and start it again

With new hope, no place for tears

Leave behind those frozen years

Come with me and we`ll go dreaming

No words, no talk We`ll go dreaming

No pain, no hurt We`ll go dreaming

No words, no talk We`ll go dreaming

No pain, no hurt We`ll go dreaming…

We don`t know how it can be

Searching out dignity

Nothing can be as savage as love

One taste is never enough

With new hope, no place for tears

Catch my hand and come with me

Close your eyes and dream

We`ll go dreaming We`ll go dreaming We`ll go dreaming …

  1. Мило…нищо лично, ама не съм съгласна 🙂 Това твойто се нарича липса на хумор (не казвам липса на самочувствие и увереност в способностите си, защото това си личи, че го имаш). Шегите по повод русото винаги ще има. Аз, която нямам и кичур русо и Стас, която има няколко, не спираме да се шегуваме с това една друга. Приеми го като нещо нормално, а не като нещо лошо. Винаги можеш да отговориш нахакано с “русо, русо, ама русо гладно няма”, а и нали знаеш кой е измислил шегите за блондинките? брюнетките в дългите самотни нощи :p Шегата настрана, но наистина мисля че преувеличаваш и взимаш закачките с русото много навътре, а не трябва да ти пука. А да си смениш цвета заради това е глупаво (русото ти ходи слънце 🙂 )
    Спирам, че иначе мога да пиша с часове, а утре тук се очаква мини Коледа и трябва да имма сили.
    Целувки и доскоро 🙂

    • danceallnight
    • September 3rd, 2007

    И аз те обичам, слънце, ама и ти грешиш за две неща 🙂 Първо, как ще ми липсва хумор!? 🙂 И второ – шега, шега, ама не всеки се “шегува”, ама няма значение. Наистина твърде много се харесвам така, за да се боядисам тъмна, така, че на който не му харесва…….. 🙂

  2. мБоже господи! Ти сериозно ли?! 😀 хахахахх Хм.. не бих те нарекъл типична блондинка.. по-скоро “русо съкровище” 😀 ..и ако за секунда си позволя да бъда сериозен (не повече) ще ти призная нещо, което след като го прочетеш ще забравиш завинаги (!) ок?! ..възхищавам ти се! ..няма сега тука да ти се обяснявам к’во що.. да се възгордяваш от комплименти 😛 ..ама… ..абе “яко кефиш ме” 😀 Аз нз какво си се впрегнала, че чак се стигна до “Руса съм, е и?!” ама мн МОЛЯ ако някой трябва да се оплаква това съм АЗ и трява да започва с нещо от рода на “Глух съм, е и?!” 😀 ..русото ти ходи! 😉 “насмешката, която усещам в думите…озлоблението даже…” леле сега се сетих за един приятел, който след няколко месеца ми призна как се обидил, даже почувствал зле заради една моя реакция (която в действителност беше симолирана и идеята и беше той да бъде раздразнен.. като цяло му викам шегитка..) ноо се е получило обратен ефект.. изпитал е срам :S като го разбрах ми стана мн кофти.. какъв е извода..?! АЗ съм адския актьор! 😀 НО не биваше да се шегиткам такаа! Та какво исках да кажа всъщност.. а даа че една закачка за русото ти в повечето случаи не е повод да се обиждаш и не е с със злонамерена цел! 😉 Е да понякога е досадно… ама аз нямам правото да протестирам, защото въпреки че съм кестеняв съм си блондин по душа 😀 И скоро ми казаха “..охх все още си толкова рус!” 😀 и тъй тоо.. нз ама аз никога не съм определял някой колко му е капацитета по цвета на косата (примерно), винаги съм положително настроен, модерен, толерантен, космополитен.. ехх какъв съм ПИЧ! ама вярно си е 😉 ся ко ше те залъгвам 😀 Охх вече си забравих мисълта..?! Абеее “яко кефиш ме” и с “тъмен нюанс на русото” тъй чеее keep going! 😛

    • danceallnight
    • September 6th, 2007

    Ехеххех, въйй….ами нямам какво друго да добавя, освен…”хехх :), душица, мерси!” Евала на коментарите ти, винаги оригинален, забавен и всичкоо, което си изброил 🙂 Тенк ю!! :P~

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
