13 Септември

wall-111111.jpg

Искаше ми се да пиша за 13-ти септември. Любимият ми ден от годината. Кога ми стана толкова любим ?! Май откакто бях на около 10 години…

Още си спомням онзи далечен 13-ти септември, когато си играех сама в детската. Въобразявах си, че съм голяма, че си имам работа, че току що съм станала от леглото и се приготвям за работа. Четях вестник и закусвах и случайно забелязах, че е 13-ти септември. Леле, колко интересна и хубава се оказа този път играта ми. Колко приятен, слънчев е днешният ден, интересен, забавен, незабравим. Чувствам се толкова щастлива…а коя дата бяхме?! А да, 13-ти септември, пишеше го във вестника. Какво ли ще правя догодина по-същото време ?! Сигурно няма да си спомням, че само година по-рано съм имала толкова щастлив ден…

Е спомних си…и всяка следваща си спомнях за този вестник и се надявах денят ми да е отново толкова хубав. И беше. Не задължително супер супер забавен и щастлив. Но хубав. И незабравим. Дано и днешният да е такъв!

Преди известно време Мария ме попита дали си имам определена дата и година, на която бих искала да се омъжа..Мисля, че така и не дочака отговора ми, но докато слушах за нейните планове за някогашна сватба, осъзнах, че моята дата е 13-ти септември. Година…unknown. 😉

Gavin DeGraw – I don’t want to be

]

  1. хубав пост, хареса ми 🙂 We’ll go dreaming … за това се сетих, нз защо?!

    • danceallnight
    • September 14th, 2007

    щях да кажа злите да не се обаждат, ама като не нареждат, може 😉

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
