Мечтите на едно момиче 2

Реших да не пиша “самотно момиче”.. Не, че нещо се е променило оттогава…;) Но не е и същото. А и тази моя мечта няма нищо общо с любов, мъже, страдания и драми..

Всичко започва с една моя любима песен – Lifehouse – Everything..Естествено неизменна част от MP3 – Player-а ми.. Който пък обожавам да слушам, докато клатушкайки се в малката маршрутка, изминавам разстоянието Бургас – Варна…

А мечтата ми е следната….(толкова пъти съм си я представяла, че е по-скоро…бленуван сън)…Мястото е Аспаруховият мост..късно лято е, денят е топъл, слънцето съвсем скоро ще се скрие..духа силен вятър, развалящ иначе идеално подредената ми коса…

Вървя към мястото с мой близък приятел/ка. Нямаме търпение да скочим с бънджи..Със себе си носим едно от онези малки сладки уредбички на батерия и сме надули някоя надъхваща песничка….

Младежите ни посрещат с усмивка и ни обяснвяват какво ще се случи, какво да правим, как точно да скочим..всичко необходимо..съответно ми слагат екипировката и ме питат дали съм готова…Абсолютно!

По време на цялото това приготовление звучи и тази моя любима песен…по средата на песента аз се качвам на парапета, поглеждам надолу и наслаждавайки се на залеза изчаквам да дойде онзи мой любим момент от песента…и скачам…със затворени очи, разперени настрани ръце и писък, който за момент заглушава музиката…но писък не от страх, а от вълнение и радост…и щастие, че тази отлагана мечта се сбъдва и то точно по начина, по който съм искала и съм си представяла…

Ах, дойде моментът за въздишката, която излиза всеки път, когато мечтата ми свърши…

Sugababes – Too Lost In You

  1. We absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be exactly I’m
    looking for. Do you offer guest writers to write content for you?
    I wouldn’t mind publishing a post or elaborating on a few of the subjects you write with regards to here. Again, awesome web log!

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
