Коледа и още нещо..

Нарочно избягвах да пиша по Коледа онези задължителни пожелания … не исках да съм поредната, която украсява блога си с дядо Коледа и сняг; поредната, която честити най-хубавия празник от всички; която казва колко много го обича и която не го усеща..Предпочитам да покажа част от нещата, които съм писала по Коледа в отдушника си…

27.12.2007г.
17:58

Feeder – Feeling a Moment – One Tree Hill Vol. 2-Friends With Benefit
Страхотна току що преоткрита песен…смятам да я слушам, докато ми писне, или докато падне батерията на пс-то :), което е по-вероятно…

Коледа мина…естествено не по начина, по който исках.. Mама ме ядосва, аз ядосвам нея..нормалните очаквани, но нежелани неща по празници…и двете искаме всичко да е идеално и в старанието си се ядосваме на всичко и всички, които пречат да се получи идеално..

Мислих си, че малко украса, свещи и коледни песнички ще променят нещата..да, ама не… просто Коледа не е моят празник…така и не усетих това сладко чувство на топлота, семеен уют или не знам и аз какво…разстройвам се супер много по такива празници..когато осъзнавам, че не може да бъде по начина, за който съм мечтала…”тази година ще е различно…по-хубаво”…глупости..всеки път е…почти еднакво… само филмите по телевизията и причините за караниците са различни… след обилното хранене просто ни налягат сънят и скуката…докато не превземат телата и умовете ни и не се предадем…и толкова.

На масата се чувствам като на разпит…като почти всяка друга вечер, все така вкусно е, но леко нагарча от всеки следващ въпрос, от всеки следващ премълчан отговор (поне честен), от всеки спомен, който ми навява той..
Оох, по Коледа винаги се чувствам зле…

City Of Angels – U2 – If God Will Send His Angels
Друга страхотна песен от филма Град на ангели..

Много зле…може би е време за равносметка…точно в този момент се чувствам празна…непълноценна.. неизживяваща живота си така, че един ден на преклонна възраст да се радвам колко щастлива, луда, неотразима, неуловима съм била на младини..

“Живее ми се…” – често мои приятелки са ми казвали точно тази фраза…
На мен също..живее ми се лудо, но искам и да открия нещо, което да осмисли живота ми, нещо, което да ме подлуди, разтърси, освести и преобърне представите и нагласите ми за света и живота. Имам нужда от съществена промяна. От много време..от години. И преди съм писала, че се чувствам сякаш живея изключително скучен и монотонен живот понякога… Не е напълно вярно, но я няма тръпката, която те кара с желание и дори хъс да ставаш всяка сутрин от леглото… липсва ми нещо..и знам какво е то.. тръпка, любов може би…но луда, страстна любов, която да ме разтърси до основи..

Но няма. Спирам да търся. Казват, че едва когато спреш да търсиш, намираш това, което си търсил през цялото време. Не знам дали е така..надявам се, защото нямам сили и желание да търся напосоки, да се целя в тъмното…Нямам желание, защото всеки път, когато не уцеля, страдам…леко, но то се натрупва… И след всеки следващ неуспешен опит надеждата отслабва все повече, както и желанието да продължавам… Всичко губи смисъл, отчайвам се, депресирам се…

Стига спек… довечера отивам на дискотека…да покажа с танца си колко красива, нежна и неотразима съм, и същевременно толкова недостъпна, самотна и леко отчаяна…

Малко справки..
Състезанието с балета мина отлично, беше забавно, имаше и втора изява..в Час Пик 🙂 Да, без коментар, беше тясно, чалгарско, неудобно и веднага след танца си заминах…все пак беше retro folk night..
Току що си запалих една свещ под формата на шоколадова къщичка, която Елито ми подари за Коледа… Аз бях много оригинална тази Коледа с подаръка на Деска и Мария … колаж с наши общи снимки..мисля, че ги харесаха..надявам се..
Съответно от Деска получих много сладка червена кутийка с нарисувани животни, а вътре в нея чаша със същите рисунки и една много сладка картичка..
Мария не се е променила толкова много..и ми подари бижу..и 2 сладки картички.. както се казва.. Same old Mimz 🙂

Feeder – Feeling a Moment

Feeling the moment the slip away
Losing direction you’re losing faith
You’re wishing for someone
Feeling it all begin to slide
Am I just like you
All the things you do – can’t help myself

How do you feel when there’s no sun
How do you feel when rain drops come pouring down again
How do you feel when there’s no one
Am I just like you

Turning to face what you’ve become
Bury the ashes of someone
Broken by the strain
Trying to fill that space inside
Am I just like you
All the things you do – can’t help myself

How do you feel when there’s no sun
How do you feel when rain drops come pouring down again
How do you feel when there’s no one
Am I just like you
All the things you do
Don’t ever feel
that you’re alone
I’ll never let you down
I’ll never leave you dry
Don’t fall apart
Don’t let it go
Carry the motion
Carry the motion back to me

Feeling the moment the slip away
Feeling the moment the slip away

Am I just like you

How do you feel when there’s no sun
How do you feel when rain drops come pouring down again
How do you feel when there’s no one
Am I just like you

U2 – If God Will Send His Angels

Nobody else here baby no one else here to blame
No one to point the finger…
It’s just you and me and the rain
Nobody made you do it, no one put words in your mouth
Nobody here taking orders when love took a train heading south
It’s the blind leading the blond
It’s the stuff the stuff of country songs

HEY IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
AND IF GOD WILL SEND A SIGN
AND IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
Would everything be alright?

God has got his phone off the hook
Babe would he even pick up if he could?
It’s been a while since we saw that child
Hangin’ round this neighbourhood
See his mother dealing in a doorway
See Father Christmas with a begging bowl
Jesus sister’s eyes are blister …
THE HIGH STREET never looked so low

It’s the blind leading the blond
It’s the cops collecting for the cons
So where is the hope and where is the faith … and the love?
What’s that you say to me
Does love… light up your Christmas tree?
The next minute you’re blowing a fuse
And the cartoon network turns into the news

HEY IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
AND IF GOD WILL SEND A SIGN
WELL IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
WHERE DO WE GO
J

esus never let me down
You know Jesus used to show me the score
Then they put Jesus in show business
Now it’s hard to get in the door

It’s the stuff it’s the stuff of country songs
But I guess it was something to go on

HEY IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
I SURE COULD USE THEM HERE RIGHT NOW
WELL IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
WHERE DO WE GO…

  1. hhahhaha 🙂 Сладкиш!!! Бижу беше, защото не знаех, че ти си се променила 🙂 Към по-добро, естествено 😉 Не знаех, че ще предпочетеш нещо, което да ти докосне сърчицето, пред някоя бижу 🙂

    Колкото до живеенето и промяната, докато не си кажеш твърдо “ей от тази минута тук съм нов човек и ще правя всичко по различен начин и т.н. и т.н. ” с приказки нищо няма да стане…

    Воля мило….!

    • Esenti
    • January 30th, 2008

    Feeling a moment (mm) hubava pesen… Pozdrav s Michelle Feathersome – Coffee and cigarettes.mp3.
    Veroqtno ve4e q imash shtom si svalila soundtracka na OTH 😉

    • danceallnight
    • February 1st, 2008

    🙂 Имам я, обожавам я 😉 Мерси, че ми припомни и за нея ;Р

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
