My Lucky Number 7

След като любимият ми Морко така директно ме предизвика в последния си пост, няма как да не поема хвърлената ръкавица и да докажа и затвърдя мнението, че имам отличен музикален вкус..:) За какво говоря ли ?! За един списък.. сътворен с много труд и лъжичка хубави спомени.. Един необикновен и ценен списък със седемте албума, които бих взела със себе си на необитаем остров…

“…важна забележка е, че в списъка трябва да влязат не просто най-любимите ви музикални албуми за момента, а музика, която е издържала проверката на времето и бихте продължили да слушате с удоволствие (само нея) още поне 10 години…

На това му викам аз “нелека задача“… Толкова много стойностна музика, толкова различни състави, албуми и песни…Как по дяволите ще се огранича само в 7 ?!?! Поне да бяха албуми, който съм си правила сама през годините, playlist-и от плейъра ми, мои си вечни фаворити…. Но не, правилата са си правила, трябва да се спазват..И все пак беше истинско удоволствие и дори чест да селектирам 7-те най… Направих избора доста набързо, кой знае…след време може да са нужни корекции..;)

Но за момента Моите Топ 7 Албума, които бих взела на необитаем остров, са следните 7 малки съкровища:

1) Madonna – Ray of light

ray_of_light-1.jpg

Kултов за мен, най-доброто на Мадона в едно! Не знам коя да посоча като най-най, няма конкретна песен, която да доминира над останалите…Ray of Light, Nothing Really Matters, The Power of Good-bye, Drowned world(Substitute for love), Frozen, Candy Perfumed girl, Little star, Mer Girl….просто Madonna ..

2) Ace of base – The Bridge

ace-of-base.jpg

Още от дете с дезодорант в ръка им припявах..Обожавах този албум, отраснах с него, въртяла съм касетката им стотици пъти, с и без повод. Дотолкова се бях вманиачила, че залепих плакат на обложката на албума на вратата на стаята си.. 🙂 Луда работа..

  1. Beautiful Life
  2. Never Gonna Say I’m Sorry
  3. Lucky Love (Original Version)
  4. Edge of Heaven
  5. Strange Ways
  6. Ravine
  7. Perfect World
  8. Angel Eyes
  9. Whispers In Blindness
  10. My Déjà Vu
  11. You and I
  12. Wave Wet Sand
  13. Que Sera
  14. Just ‘N’ Image
  15. Lucky Love (Acoustic Version)”
  16. Experience Pearls
  17. Blooming 18

3) Chicane – Behind the Sun

Като по-малка, когато нямах това малко чудо – любимият ми Mp3-player (без който в момента се чувствам…полу гола), си пусках на уредбата Chicane и заспивах под звуците на Offshore и Saltwater…бяха сладки сънища :))

chicane-behind-the-sun.jpg080_behind_the_sun.jpg

4) Madonna – Music

Mалко по-странно звучене на Мадона. Мои фаворити са What it feels like for a girl, Beautiful Stranger, American Pie, Music и Don’t tell Me.

madonna.jpg

5) City of Angels OST

След като за пореден път имах удоволствието да се насладя на филма, се разрових и изтеглих песничките от него … макар и отскоро, повечето станаха задължителна част от My Favorites! Това са Alanis Morisette – Uninvited, Goo Goo Dolls – Iris, U2 – If God Will Send His Angels, Sarah McLachlan – Angel, Paula Cole – Feelin’ Love. Не мога да не спомена и Gabriel Yared, присъстващ с 4 незабравими парчета…

city_of_angels.jpg

6) Cafe del Mar Vol.5 (1998)

Колебаех се между няколко части на cafe del mar, но Vol.5 от ’98г. ясно се откроява изжежду останалите… Внимание заслужават Mumbai Theme Tune, More Than Ever People, Appreciation (Radio Mix), Tout Est Bleu (Original Ame Strong S.A. Remix), Talking With Myself ’98 (Canny Remix) !!! и най-вече Close Cover na Wim Mertens! Просто вдъхновяващи!

cafe_del_mar_vol5.jpg

7) Enigma – Love Sensuality Devotion – Greatest Hits

Последен, но не позначение!!, този албум ще оставя без коментар, тук съм написала какво е за мен…

enigma.jpg

Дойде и моят ред да предизвиквам…:)

Миме, изгоря..:) Предизвиквам любимата бивша и бъдеща съквартирантка Мимз, моята малка галерия с идеи и усмивки (и мнооого ядове :Р~), както и Esenti, която знам, че няма да ме изненада и ще направи страхотен подбор! 🙂 И не на последно място Ани (настоящата съквартирантка), да, теб, мило! Може би това ще е първата ти статия в новия блог?! 🙂 Tи ще прецениш! Но си предизвикана !  :}

  1. Chicane – Behind the Sun, Cafe del Mar Vol.8 вернооо 7 са малко искам и тези 2та! 😀 ohohoho а от албума на Мадоня са ми любими The Power of good-bye и Грозен 😀 (Frozen) :* Цун! Страхотен подбор !!! Страшеееееееен! 🙂 мн съм доволен!

  2. f*ck 🙂 ей сега като сложа Бритни и никой повече няма ми посещава блога :p

    • Ani
    • January 30th, 2008

    Ти си лудооо! Аз най-мн да те побъркам с музика от KINGSIZE (: Милооо няма да го преживееш гарантирам ти. Хахах Никога не мога да слушам цял албум – ще откача. Тр да има от всичко- цветно и по много. Др. вариант е “черно”-бяло и по малко. Средни положения няма! Твоят избор имам удоволствието да ми пускаш every day and ~ night. ЦелуФкам си теее силнооо и ще спазя la formule “Бъди мъж!” или ще те налазя още веднъж хахах доскоро милоооо

    • Esenti
    • January 30th, 2008

    Skupa mi Dilaila i az shte poema rukavicata! 😀
    Imai predvid, 4e 6te mi e neobi4aino trudno da spazq pravilata…No v kraina smetka pravilata sa, za da se narushavat, right?! 😛 {}

    • danceallnight
    • January 30th, 2008

    Мимз: Вярваш ли ми, че точно това казах на Морко за теб..че ще сложиш Бритни?!..хаха 😉 Русо, русо, ама бъбрека работииии :Рр
    Ани: Няма не искам, няма недей, kingsize mingsize, няма значение, важното е Ти да обожаваш албума, да си го слушала през годините и да знаеш, че на безлюден остров искаш да се поклащаш под звуците на тези 7 албумчета..
    Есенти 🙂 Знам, че е трудничка, ама и същевременно адски приятна (поне за мен) домашна работа…Де да бяха такива и в училище…;) А за правилата и аз исках да се изплъзна, ама Морко ме смъмри и какво да правя..играх по правилата..;)

  3. Всички тука да са наясно, че правилата ще се спазват! Тази която от ВАС си позволи да ги наруши ще последва съдбата на познатата като Nikka!!! Не питай никак не и е лесно, но така е като кривна от пътя, който и бях посочил! 😛
    Миме верно е! Дил тояно ми каза “да не те предизвиквам”, че ще последва Бритни! 😀

    • Strippenmann
    • February 1st, 2008

    леле и мен много, адски много ме кефи албума на ace of base. Ваше Величество {}{}{}

  4. Благодарим за споделените албуми!
    Хубав изглед на блога = : )
    И slideshow-то със снимки си го бива.

    • danceallnight
    • February 4th, 2008

    bulpete, моля, пак заповядай !:) Радвам се, че ти харесват песничките, това е целта!

  5. Харесва ми топ 7 на островните албуми. За 1вото място нямам думи, един от любимите ми нейни албуми; Chicane са ми морските приятели, част от албума им си го слушах винаги в края на лятото, а Saltwater ми е една от любимите песни.
    А енигматичния албум и до ден днешен си го ползвам за релакс, заедно с голямо количество Буда бар-ове :))

    • danceallnight
    • February 12th, 2008

    🙂 значи и ти имаш отличен вкус :Р Не знам дали някой вече не те е предизвикал, но ако случайно не е, чувствай се предизвикана…:)

  6. Хахахах, предизвикаха ме, ама аз си направих малко по-различен разбор на албуми в един пост 🙂

  1. January 7th, 2009
You must be logged in to post a comment.
