Денят на Влюбените и Timbaland – Apologize (Feat. One Republic)

Честит празник!

Днес хората празнуват! Кой факта, че е влюбен..кой факта, че официално има причина да се напие..

Е аз не съм като хората и не празнувам..Нито съм влюбена, нито пия..:) Мдам, идеалното съчетание.

Но пък искам да споделя “любовта” си към тази песен с всеки, който реши да си я пусне…От известно време е завъртяла главата ми, замъглила е съзнанието ми и всеки път, когато си избирам песен от Мр3-Player-а, нещо ме кара да се спра на нея… И това ако не е любов… 🙂

Enjoy…

    • Esenti
    • February 16th, 2008

    Chestit praznik i na teb Dilaila. (nito edin ot dvata) Na men nqkak si i dvata praznika mi pokazaha, 4e horata ne znaqt kak da se veselqt i da praznuvat lubovta si/vinoto/jivota si..etc. Za drugoto ne znam..no kum tazi pesen e Lubov 🙂
    {}

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
