Храних лебед!

Не се шегувам.. 🙂 Нека започна отначало..

Беше една нормална делнична сутрин (всъщност май клонеше към обяд :D)… Времето беше страхотно и се възползвахме от него..аз и малката сладка съквартирантка Ани 🙂 – решихме да побягаме в морската..

И го направихме! Екипирана с колан за отслабване и Mp3 Player максимално се наслаждавах на гледката, на времето, на удоволствието, което изпитвам, докато бягам…

И естествено не можах да подмина ятото лебеди, събрали се на брега…Едно семейство също ги беше забелязало…Хранеха ги със зрънчо..Майката показваше на малкото си синче, придържано да не падне от баща си, колко е лесно да храниш лебедите и как няма да те охапят..

Тъй като прекалено много обичам Mp3 Player-а си, а и не мисля, че е любимо ястие на лебедите, помолих майката за едно слънчо и жената, искаше, не искаше, ми даде, къде ще ходи :Р

Избрах си лебед…Приближих се бавно с протегната ръка напред и зачаках…Дали беше гладно милото или съм изглеждала супер Незаплашителна, или пък съм му допаднала :Р, лебедчето не мисли много и веднага се доближи, наклони човка и захапа слънчото, без дори да ме докосне! 🙂

Хахах, беше страхотно!!!..

Тъй като наглостта ми не се простираше дотолкова, че да си поискам още зрънчо, реших просто да се върна отново….скоро, заредена обаче с цял пакет само за мен!!! 🙂

Ето нещо, което никога не бях правила преди…сега остана само да плувам с делфин и да скоча с бънджи и парашут…хах 🙂 Пожелайте ми късмет!

По този повод поздравявам всеки, който някога е сбъдвал своя малка, но красива мечта…

Snow Patrol – You Could Be Happy

You could be happy and I won’t know
But you weren’t happy the day I watched you go

And all the things that I wished I had not said
Are played on loops ’till it’s madness in my head

Is it too late to remind you how we were
But not our last days of silence, screaming, blur

Most of what I remember makes me sure
I should have stopped you from walking out the door

You could be happy, I hope you are
You made me happier than I’d been by far

Somehow everything I own smells of you
And for the tiniest moment it’s all not true

Do the things that you always wanted to
Without me there to hold you back, don’t think, just do

More than anything I want to see you go
Take a glorious bite out of the whole world

  1. Аз пък храних катеричка 🙂 Много е готино като виждаш как не се страхуват и идват до теб…

    Храни ги по-честичко 😉

    Целувки

    • danceallnight
    • March 2nd, 2008

    Ще го правя, а от догодина с теб! 🙂

  2. После аз съм била зле с математиката 🙂

    “Септември”, слънце, е все още 2008-а… Дам, времето лети и многото мина, малкото остана.

    • Esenti
    • March 6th, 2008

    Da popluvam s delfinite e i moq mnogo otdavnashna 🙂 Kusmet! Da si gi sbudnesh!

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
