“Чувствам се мъжът във връзката ни”

Тези думи използва една приятелка, за да опише как се чувства в новата си връзка.. първоначално избухнах в смях…Но със всяко следващо нейно изречение всичко ми се струщаше все по-трагично и все по-малко комично..

Това “жените да поемат мъжката част” съм го чувала много пъти. Нормално е. Донякъде. Отдавна жените не са по-слабият пол..Ние сме силни, борбени, отстояващи своето до край, защо да не покажем, че го можем не по-зле от мъжкия пол…

Но пък може ли мъжете да са толкова…ама точно изпедерастяли ?! Може ли дотолкова да са ни отстъпили мястото на мъжа във всяко отношение, че една свалка да не могат като мъже да направят ?!

Не само, че с провокативно и супер Явно поведение им показваме, че сме заинтересовани, ами ще ни чакат ние да ходим и да им пускаме лафове от сорта на “Как сиии?!” – в стил Джоуи от сериала Приятели.. Тук вече не ми е смешно.

След няколко години нищо чудно по филмите да гледаме често срещаната сцена на неуспешните опити за забивки по барове с “остроумни” изречения да се правят не от мъже, а от жени…

Как може да има себеуважаващи се мъже, които да си признават пред всички, че никога не са правили първата крачка, че не са свикнали да предприемат първата крачка при флирт, а че чакат жената да поеме инициативата ?!?…. Добре, ако приемем, че мъжът е красив, донякъде разбирам и приемам.. Но пък и красивите мъже все някога си харесват някоя мацка, която трябва да бъде завоювана… Къде отиде първичното мъжко желание за ловуване на женската, къде отиде типичната миризма на пот, слама и море?! Кога тази миризма на мъж напълно се заличи от огромното количество Armani и Dior?!

Не ми харесва идеята да бъда мъжът в една връзка, още по-малко в процеса на запознаване, ухажване и т.н…. Не ми харесва идеята Аз, жената, да се чудя какви цветя да купя за срещата.. Не искам аз да направя първата стъпка нито в запознанството, нито при първата целувка, не дай си боже аз да си поискам първа…

Искам да бъда настоятелно ухажвана, постоянно омайвана, очарована, желана, леко притискана дори (само леко)… Искам Мъж на място, а не тия модерни женчовци с по-силен парфюм и по-фешън прическа от мен…Които по начало са сладури, но опре ли до “мъжество”.. в повечето случаи they suck..

Естествено това не означава, че жадувам за някой селски мачо, а просто, че ми се ще да сме наясно кой е мъжът и кой жената още от самото начало…

Хмм, следващият път, когато ме попитат как така си нямам приятел, директно препращам към тази статия…

Като завършек предлагам една песен, която разкрасява дните ми напоследък…

Нина Николина – Ти

  1. Много хубава статия. Жената иска исктински мъж. Точка.

  2. Съгласна съм с всичко 🙂 И аз такъв го търся, ама уви…

    Само се чудя коя ли е приятелката…

  3. Няма мацки, нямааа…Дори и на другия край на света свестните мъже са кът.

    • Stroopkoeken
    • March 31st, 2008

    Как може да има себеуважаваща се жена, която да си признава, че работи, кара кола, пуши, напива се и все такива работи, не толкова типични за дамите от миналото? 🙂 Ех, къде са прадедите ни, да видят те днешните “измъжяли” жени. 🙂
    Защо трябва да слагаме на всичко шаблони и да живеем по тях? Ако не пасваш на шаблона си или “изпедерастял”, или “изкурвентясала”?

    Онзи ден напълно непозната дама в метрото ми се оплаква, че всички мъже били хищтни свалячи, флиртували с всяка докато една не поддаде и си отвори краката. Питаме защо сме били такива? Аз шашнат и плахо отговорих, че това не е вярно и е generalization based on her social environment. Мисля, че същото се отнася и за горния пост.

    П.С. Съжалявам за дългия коментар, за пръв път се престраших да пиша тук 🙂

    • danceallnight
    • March 31st, 2008

    apieceofme, познаваш я 😉
    Све, нали ?! 🙂 и малкото останали свесни са или заети, или с леви наклонности.. How fair is that !?
    Stroopkoeken, донякъде имаш право, но наблюденията ми са, че това не е само в моя social environment, а че става все по-масово и заразно…и най-лошото е, че и ние (разбирай жените) започваме да свикваме с това и да го приемаме…Еволюция или деградация, въпрос на гледна точка може би или на смяна на поколенията…
    Май остарявам.. ахах
    П.С. Дано това е първият от стотиците дълги коментари, които ще оставиш, определено имаш какво да кажеш 😉

  4. Stroopkoeken, може ли да попитам от кога флиртуването е нещо лошо?

    Аз имам тъкмо противоположни наблюдения на тези от гореспоменатата жена в метрото. Жените сякаш знаят единствено да разчитат на външния си вид. Мъжете (особено) се страхуват дори да погледнат едно момиче на улицата, камо ли да я заговарят.

    • Мария
    • April 7th, 2008

    Хмм, чудя се, ако една жена изглежда и се държи сякаш онова между краката и е единственото, което си заслужава получаване…нищо изненадващо такива дами да имат горе изказаното за “нахалните мъже” мнение. Странното е, че щом започнеш да говориш и Недай си Боже да знаеш какво говориш, онези сладури изчезват яко дим. Отдавна съм на мнение, че мъжете, чието самочувствие се основава на онова в главата им (а не на онова в огледалото), са тези, които заслужават да бъдат наречени мъже.

    • Esenti
    • April 10th, 2008

    Ot poziciqta na pokolenieto `89 bih kazala, 4e tazi tema su6testvuva vse pove4e v obkrujenieto mi. Spored men ne stava vapros za “izpederastqvaneto” ili za “kurvizma”, ako ste zabelqzali dvata pola sa natrupali vse pove4e nepriqzun edin kum drug.
    V kraina smetka mutresi e imalo otdavna, a pri mujete e ponqkoga geneti4no zarodeno da si padat po sobstveniq pol..
    Anyhow, iskah da kaja, 4e zaradi tova, 4e dvata pola postoqnno se obvinqvat edin drug za nevolite si ima tolkova mnogo shuvinizum i feminizum, a i dvete ne sa mi po vkusa.
    Ne moje li prosto dvata pola da rabotqt zaedno,a ne edin sreshtu drug?!
    4estno..omruzna mi da me obijdat na “jena” 😀

    A ina4e – Dilaila, yes!!! Kude otide staroto uhajvane?! Ot vreme na vreme ne e zle vse pak jenite da se 4uvstvat kato jeni, a mujete vmesto da si galqt egoto, da ponamalqt grima i Dior-a i da si hvanat po edna jena! 😀

    • Freddy
    • April 14th, 2008

    http://www.redtube.com/7222
    Достатъчно настъпателен ли мъжът в тази ситуация…
    Само един пример —-> такова отношение ли искате, по-спокойно 🙂
    Приятно гледане!

    • dimmu borgir
    • March 4th, 2009

    абе,вие незнам каде живеете ама сте много изнежени като ви гледам и най-важното не знаете какво искате,аз съм мъж обаче няма значение тука,хаха така прецизни сте в сичко имате хубава работа а и ако може някой да ви гали с перце хаха да ама не искате да видитв какво в мъж ли май не знаете,тая дето е писала най-горе сигурно е някаква скумрия дето никои не я поглежда и вика схто не ми се натискат ами зимат приятелките ми хаха,тая е много завистлива да знаете,абе разберете че корена ни е такав зависи,ако може да преебем някой да го съсипеме тотално,абе за кво пиша тука само си губя времето цялата страна ни е такава циганска и се надяваме на нещо,жените в нашата даржава са много прости и ограничени и гледат парите само …..така може и да има грешки в писанието ми ама барзам за работа че работя почти 24часа не да си губя времето като тя курви по дискотеките да ме гледат са тажни очи дали харесвам,ей дядо ми на времето е бил горе на поляната със баба ми да косят трявата рано сутринта и цял живот са заедно повече от 60 години,ааа какво ще кажете аз сега ако го поискам от някои от тия тука дали ще се откажат от живота на модерното и ще доидат със мен да гледат животни в планината да видат какво в мъж,сирене,мляко и истинския реален живот а не само да неблагодарстват,,,дискотеки ли,кривак ви трябва на вас й ще видите какво е истинския мъж от планината,ае че стана скучно се пак аз съм непоправимия луд планински човек които обича дивото,,ааа и живял съм в софия 5-6 години и мерси съм в мизерията не се живее ако ще там да си в най големия лукс мак си е мизерия,,,,……………

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
