Spirit of Burgas 2008 – The Experience

Отидох само третата вечер…. За първи път на подебен род събитие.

Тук се вижда морската градина на Бургас в доста различна светлина..На всяко дърво бе окачена карта с някой от изпълнителите, които присъстваха на фестивала.

Наистина си изкарах много хубаво.. Разбира се до голяма степен благодарение на компанията.. Но ако не беше хубавата музика, и с най-яката компания щях да се прозявам и щях да си замина рано рано…

Хубавото беше, че за всеки имаше по нещо…

Иска ти се метъл…имаш го… при това в огромни количества 😛

Искаш латино ритми – Калин Велъов те очаква на Latino Stage-а. Там имаше и безплатни уроци по танци за по-големите ентусиасти..

Искаш барче, коктейли…няма проблем – барчета до всяка сцена. Дори можеш да се изявиш като DJ, да те снимат и да ти изкарат диск с облика ти, докато “миксираш” .. Как да не се възползваш…

Искаш хаус… Tuborg Dance Arena е мястото – на плажа.. танцуваш си буквално на пясъка, морето зад теб, тълпа забавляващи се хора пред теб.. и хубава музика…много хубава музика.

Насладих се максимално на Doncho, King Rock и разбира се Groove Armada.

А преди това, за предястие – Kosheen. Вокалистката ме изуми с лудостта си :), освободеността си както на сцената, така и извън нея по-късно.. Изненада ме и цялостното звучене на Kosheen (как само по едно време ми напомниха за Prodigy не е истина)… Много ми харесаха!

А как избухнах когато пуснаха фаворитът ми отпреди години “Hungry”, няма да говоря :). Или как танцувах като… държано досега в плен животно, още по-малко.

Особено когато се преместихме на Tuborg Dance Arena, където пускаха Doncho и Groove Armada. Само пясъкът донякъде ме възпираше да се раздам на мах :).

Ох, беше страхотно! Изживяването беше просто невероятно..:)

Повече от доволна съм.

The Spirit of Burgas бе едно ново, различно изживяване и с удоволствие бих го посетила отново догодина! 😉

  1. Да те убия или не за снимката с Kosheen? Айде няма…next time!

    *дам…беше sr sr sr sr sr яко!!! 🙂 *

    • DiA
    • August 20th, 2008

    Въх, убий ма! 😀

    • Esenti
    • August 23rd, 2008

    Eee.. shte mi se da bqh tam kato gledam snimkite 🙂
    I osobeno zaradi Kosheen..
    Aide..malko da te raznoobrazq, check this out:
    http://esenti.blogspot.com/2008/08/devil-wouldnt-recognize-you-i-do-i-do.html

  2. Ха! Как му беше името на тоя мекия… 😀

    • DiA
    • August 27th, 2008

    Яя тихо, той е такъв пич 🙂 Аз меки не виждам на снимките, само яки хора! 😉

  3. Както и да е… Мисля, че се сетих 😀

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
