Vote!

Да си призная, след като изгледах целия клип, почти бях убедена, че трябва да гласувам…

Ако тук пуснат такова клипче преди избори, дали ще има ефект ?! Хмм, на мен определено ми въздейства, а и ми повдигна настроението ..;)

And will U vote ?!

  1. Адското е 🙂

    Не, че имам нужда някой да ме убеждава да гласувам, но ако имах, това щеше да помогне 😉

    • aquarius
    • March 2nd, 2009

    А ти ще гласуваш ли? Почти убедена не означава, че ще го направиш. 😉
    След като не гласувах толкова години, смятам да го направя вече, защото явно нашето бъдеще иначе ще бъде определяно от разни купени ромски гласове, автобусни туристи, твърд и сляп електорат на тази или онази партия. И така ще си я караме до безкрай.
    Да клипчето е страхотно, като погледнеш, че едва ли не целия елит от Холивуд са успели да съберат в него.
    В България няма как да сработи такова нещо. Не могат да направят подобен клип. Кой да излезе? Кой да изберат за такъв клип? Кой интелектуалец или артист, или певец се цени в обществото вече? Тая порода отдавна е без тежест и изхабена в очите на изпростяващия електорат.
    Мисля да кача връзката в скайп профила си и да стигне до повече от 5 приятели. Благодаря ти, че чрез теб го открих! 🙂 *палци горе*

    • DiA
    • March 2nd, 2009

    🙂 Радвам се, че по някакъв начин съдействам за нещо полезно 🙂 Това със скайп едобра идея и май ще направя същото 🙂

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
