Нова визия и нови надежди

Нова визия с надеждата, че тази Коледа ще бъде по-различна и по-хубава…

На 6-ти декември католиците си разменят подаръци.. нещо, което не знаех, докато Адам не ме зарадва с голяма червена торба с облика на дядо Коледа, чакаща ме на възглавницата ми след кино..

Вътре ме чакаха едно сладко меко мече, малък дядо Коледа с еленче, Харибо и най-сладкият и същевременно най-натъжаващият ме подарък – “календар”, отброяващ дните, оставащи до Коледа. Сладък е, защото ме кара да очаквам с нетърпение 24-ти декември. И ме натъжава, защото с всеки изминал ден все повече си мисля за неизбежното ми заминаване от Унгария на 21-ви.

Новите надежди не са само за по-хубава Коледа.

Моля се това красиво нещо, което започна тук, да има продължение.. И разстоянието, новите хора и емоции да не заличат всичко хубаво, което имахме, а да ни накарат да искаме още. И да направим всичко възможно надеждите ни да станат реалност.

Как ще имам хубава Коледа, ако всичко, за което ще си мисля, ще си ти ?!

  1. Много готин вид. Прехвърча сняг… Много интересен подарък. А пък аз ти пожелавам да се бориш за тази връзка, друг начин няма… Дано всичко е наред и да се нареди както искаш! 🙂

  2. Сладур, старите хора казват “не питай старило, питай патило”. затова ще се включа с няколко реда…

    Недей да пропиляваш последните си дни там, мислийки “а после?”. Ще ги загубиш.

    Настрой се, че всичко ще свърши там. На гарата, на летището, където и да е. Ако продължи, ще му се радваш повече. Иначе рискуваш да влезеш в една голяма пост-Еразмус депресия.

    Между другото, и аз летях от Варшава на 21-ви дек 🙂

    Както вече писах, enjoy ur last days in Hungary and be happy!

  3. И, за да вкараме още малко настроение – “don’t worry, be happy!” И такова, още малко по темата. Ако! Ако наистина много се обичате и всичко останало между вас наистина е силно – връзката ще продължи! 🙂

    • DiA
    • December 30th, 2008

    И тя продължава, RMPG .. засега 😉 Но важното е, че опитваме, а дали и докога ще продължи… 😉

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
