I’m back

Завърнах се.:)

Имаше първоначален културен шок за около седмица. Още на границата усетих, че съм в България, когато чух митничаря да пита “За кучето нещо няма ли, гладно е…” И учуканите пътища ми го напомниха. И разликата в посочените и реалните цени на фирма Юнион Ивкони.

Ето тук са посочени текущите намаления, но при въпрос “40 % ли е намалението за редовни студенти?”, ми отговориха, “Ами не, 10% е.” Съответно при контра-въпроса “А тогава защо точно под гишето ви е обявено обратното?”, отговорът беше едно празно повдигане на рамене в стил “Take it or leave”. Никакво логично обяснение. Е, сещате се кое избрах..

Но свикнах, няма как. И съм си тук. Засега.

Welcome back home, but hope not for too long…

  1. Хахаха, добре дошлааааааа! :->

    • Adam
    • January 4th, 2009

    hope not for too long… 😉

  2. http://www.union-ivkoni.com/novini_v-30
    Намаленията на плаката под гишето са за инициативата с глупаво име на Юнион Ивкони, свързана с някакви талончета.

    Not for too long заради младежа над мен или заради кашата, в която живеем тук? (Ако и заради двете – кое повече?)

    • DiA
    • January 5th, 2009

    boxedmind, pо начало отдавна искам да уча навън и евентуално да остана навън. Тук не само, че в момента няма особени перспективи, но няма дори лъч надежда нещо да се подобри.
    Младежът само подсили нещата и ме ориентира към конкретна държава.;)

  3. Тъжно 😐

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
