6 things that make you happy ;)

В една своя статия RMPG ме предизвика да продължа започнатото. Не мога да устоя. Ще се опитам да сведа до шест нещата, които ме правят щастлива.

Тази статия малко ми напомня за My lucky Number 7 -или “7-те албума, които бих взела на безлюден остров”.. В този смисъл първото нещо, което изниква в съзнанието ми е Музика. Но нека бъда малко по-конкретна:

1)  Обожавам да откривам парчета, които още от 3-тата секунда знам, че са специални. Песни, заради които си е заслужавало тегленето и преслушването на всичко останало.

2) Съответно няма нищо по-хубаво това да слушам така селектирани любимите ми парчета, докато пътувам. Или в леглото, преди да заспя. Или когато имам нужда от вдъхновение. Или когато имам нужда от утеха и успокоение. Защото имам подходящи песен за всяко настроение.

Стана ясно, че музиката е основен източник на щастие за мен :). Ако досега не сте се досетили, време е да огледате блога ;).

3)  Страхотно е чувството, когато съм доволна от това, което съм направила. нещо, в което съм вложила много енергия, желание, страст и хъс.

4) Страшно заредена с енергия и съответно щастлива съм, когато танцувам, сама вкъщи, без да се притеснявам, че някой ме гледа..

5) Щастлива съм, когато, в края на деня драсна чертата и осъзная, че денят ми не е бил пропилян с безсмислени неща, а е бил пълноценен.

6) Любовта.. може би трябваше да е на първо място. За любовта дори аз съм изписала доста. Най-после и тя е моят източник на усмивки, струеща енергия и настроение от мен. Но бих казала, че най-щастлива съм в първите моменти, когато току що съм се влюбила, когато всичко предстои…

Ще си спазя традицията и ще сложа някоя любима песничка, но коя?! Нещо, с което заспивам вечер или може би, нещо вдъхновяващо? А защо не някоя любовна песен?! Но мисля, този път най-добре е просто да сложа едно от нещата, които слушам в последните дни.

Coldplay – Parachutes

Предизвиквам Мария, Морко и Светлина

  1. #2 звучи някак с рима… Благодаря, че прие “предизвикателството”, за къде сме без музика, за къде?… :))

    • DiA
    • January 8th, 2009

    Абсолютно, любов и музика 😉

  2. Priemam predizvikatelstvoto, o4akvai vklu4vane beautiful 😛

  1. January 9th, 2009
You must be logged in to post a comment.
