Thomaz vs. Filterheadz – Sunshine

Напоследък търсих разнообразие във всяко отношение.

Слушах различна музика (поп, рок, та дори салса), понякога до вманиачаване (горките съседи и най-вече – горката Мимз :)))), търсих различни хора, запознанства, развлечения, неща, с които да се разсейвам.

Започнах да ходя на салса уроци, които се оказаха едно от най-хубавите неща, които ми се случиха през последните месеци.. Ходя почти редовно на лекции :)). Симулирам писане на дипломна. Подготвям документи за кандидатстване в чужбина, кроя планове, представям си къде ще съм след година – две, мечтая… Излизам неочаквано често, научих се (грубо казано) да играя билярд /най-после!!/, пях чалга на караоке!!! (още си чакам наградата – масаж от Мимз…)… Въоще какво ли не направих, къде ли не отидох в рамките на малко повече от месец…

Всичко това с едничката цел да забравя нещо и да изградя нови спомени, които някой ден пак да искам да забравя…:) Моят малък magical circle, от който няма бяство. Само стилът музика се сменя :).

И същевременно се връщам към разни стари песнички, носещи със себе си и други избледнели, но не напълно, спомени и емоции.:)

И се сещам за добрите стари времена. Дванадесетокласнички, млади и зелени, свежи и наивни ;). Ученическа любов (или нещо подобно), естествено и песен, която да напомня за нея..

Бавно, но славно излизам от черната дупка, в която бях затънала (емоционално). Преди няколко седмици ми казаха, че съм герой, че така бързо и мъжки преодолявам всичко и не съм депресирана. Фалшивата усмивка още има ефект…

Виждам изненада в очите на приятели, когато им кажа, че чувствата ми са си още там и че не мисля, че някога ще изчезнат напълно. Може би защото не им говоря непрекъснато за това, мислят, че съм го преживяла.. Ако можеха да четат мисли и сънища..;)

Но с много усилия, с много “distractions” бавно започвам да забравям разни неща.. (Да живее слабата ми памет!!;) )

Още малко сама ще си повярвам, че не помня, че не чувствам вече, че съм продължила напред, без да съм готова веднага да се върна крачка назад при какъвто и да е знак или жест…

Но поне сега се чувствам добре. Забавно ми е. Интересно ми е. Живее ми се. Изпитвам нетърпение от това, което ме чака, ентусиазирана съм, усмихвам се (не винаги насила :)).. Има прогрес!

Често казвам на Мимз, че животът ни по време на студентските ни години е достоен да бъде запаметен във филм… нашата малка комедия, с много много смях, сълзи, драма, малко трилър, психо, тук там дори романтика, но много много смях, от сърце, до сълзи ;).

И в такива моменти осъзнавам, че има за какво да съм отново щастлива и да продължа напред с пълна сила!

Каквото било, било. Точка.

Животът е пред мен!

  1. “Всичко това с едничката цел да забравя нещо…”

    Или някой? 🙂

    Ще рискувам да ти отговоря с клише, което винаги ми е давало сили…

    “Никога не съжалявайте, че сте обичали и че сте били обичани”.

    Затова да, точка, горе главата, живей, лудей, имай още 1001 нощи като снощната ;-), но не мисли непременно за забравяне.

    От опит ти казвам, насила не става.

    Ще стане постепенно, неусетно, piece by piece, както пее любимата ми Katie Melua.

    А и нали знаеш- ние винаги оцеляваме 🙂

    (Масажа си те чака, спокс :))

    А що се отнася до студентските ни години….ооооооо, да!!!! Може би най-прекрасните досега. (Въпреки, че в едно отношение не оправдаха очакванията ми, но пък в 101 други ги надскочиха :))

    Целувки {}

    • rossina
    • April 5th, 2009

    Здравей Деа..мноого, много отдавна ..дори не си спомням кога , но благодарение на великата търсачка Google попад нах на твоя блог..оттогава редовно го посещавам .. честно казано не защото личните ти емоции са нещо ТВЪРДЕ различно от тези на повечето от нас..а поради факта, че ти се осмеляваш да ги споделиш и го правиш КРАСИВО.. ЧРЕЗ МУЗИКАТА…

  2. Хахаха, това с чалгата ме изуми, но за всичко си има първи път. Поне наградата си заслужава. Ти сама го каза – животът е пред теб. :-))

  3. @RMPG- доказатеството: http://www.youtube.com/watch?v=9fDAxft3SEc :)))

  4. Ехехехе, голяма песен! Вие и двете пеете… :>

  5. Аз гледах да не се чувам много-много, повече шоу да става 😀

    • DiA
    • April 6th, 2009

    rossina – :)) Много много се радвам и направо се изчервих 🙂
    RMPG – Не, ние не пеем, ние се излагаме :D:D

  6. Весела чалга излагация, и такива моменти има, все пак – България… :>

  7. ДиА, предваритено се извинявам, че може да звучи много обещаващо болезнено, но в крайна сметка да е окуражително. Ама това е живота. Да слуша внимателно и Мимс, че и тя обича да пише често по въпроса. Сега се колебая малко дали да е поетично или по – фактологически сурово.
    Нека да е първото. 😉
    Когато сърцето ти е разбивано толкова пъти и напразните надежди за щастие са се оказвали фалшиви, и са били изскубани от корен за пореден път; когато любовта е отновo химера; когато в душата и в сърцето е само прах и пепел и прилича на пустиня, в която бушуват свирепи ветрове на мъка и болка; когато си мислиш, че в тази умъртвена почва няма как, няма начин просто да прихване кълн на любовта…
    тогава в нищо неподозиран момент с изненада откриваш, че нещо ярко, красиво и многоцветно блести като Зорница в мрачната тъма. Приближаваш изумена и откриваш, че това е цвете на възродената надежда и нова любов.

    Много е опасно да свикнеш със самотата и да загубиш всяка надежда. Хората били оставали сами (ерген респективно стара мома), когато започвали да се чувстват самодостатъчни и самотата да не им пречи, а напротив да й се радват.
    Но младите не ги грози такава опасност. Те се възстановяват бързо и забравят миналото с поглед, вперен в светлото бъдеще.

    Хайде, стига толкоз поетизъм, че не мога да издържа толкова дълго сериозен. 😛 😉

    Да проракувам ли, че със Мимс ще си намерите допълващите ви парченца или ще ви намерят? 😛

    Ти нали обичаш да свързваш нещата с песен. Я, да опитам. 🙂 Като се замисля и като се сетя за припознатите призраци на Мимс, най – подходящата песен, която ми идва наум е: Rolling Stones – Anybody. Само трябва да замените “she” с “he”. Дано я харесвате. 🙂

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
