Zeitgeist

Zeitgeist или “Духът на времето” е филм, който първо ще те заинтригува, после ще те шокира и накрая с ококорени на мах очи ще се чудиш дали да вярваш на всичко, което си чул и прочел в последните два часа?!

Филмът и е разделен на три части. Първата се отнася до религията, втората е за съвременните митове, а третата е свързана с контрола.

Във филма е отговарено на въпроси, засягащи всеки, на когото не му е безразлично какво всъщност се случва  тук и сега. Кой манипулира съзнанието на хората? Kаква е истината за 9/11 в САЩ? На кого са нужни войните? Що е то “тероризъм” и какво е неговото предназначение? Как е устроена банковата система в САЩ и кой всъщност управлява тази държава? и много много други…

Горещо го препоръчвам на всеки!

Все още съм потресена и буквално със широко отворени очи.

Ето и линк, където може да бъде гледан онлайн…

  1. 🙂

  2. P.S. Значи все пак успях да ти намеря добро занимание за прилива от енергия, който имаше снощи? 😀

    • aquarius
    • April 10th, 2009

    Доколкото знам има и 2-ра серия или поне обновена версия на оригиналната. Пък някъде даже мернах, че било време да се снима и трета. 😉

    • DiA
    • April 10th, 2009

    Мда, открих и аз втора част, изтеглих я, сега остана време да намеря, за да я гледам…:)

  3. Аз се заблудих, че е достоверен филм, като го гледах. В последствие се оказа, че всъщност целия филм е една спекулация. Нито един от източниците не докментален и тези източници, които претендират за документалност всъщност не са посочени от къде може да се проверят. На самия сайт на филма създателите му признават, че филма не е много точен, но казват, че важното е да се търси и изследва това, което се случва около нас в частност обществото. И естествено това от финала на филма за любовта и…. вече не помня отдавна го гледах.

    Друг подобен, известен филм е “What The Bleep Do You Know”. Беше ми от любимите, докато не разбрах, че е продуциран от някаква секта и някои от изказванията са изрязани нарочно да звучат по различен от предвидения начин.

  4. към nin:Е, благодарско за споделеното инфо!

    Въпреки че мои приятели много пъти са ме зарибявали да ги гледам тези филми, не съм се навил още. Може и да го направя, де, за да видя за какво става въпрос все пак. Аз “What the bleep…” съм го преглеждал от тук – там, за да се ориентирам за какво иде реч, но така и не съм го гледал подробно и от – до. Нещо не ми хвана окото. 😉
    А пък Zeitgeist с тези конспиративни теории не ми разпалват въображението. Толкова много книги, толкова много филми се навъдиха на тема “Теория на конспирацията”, та направо човек да сдуха, да стане маниакално депресиран и параноик. 🙂

    Предпочитам да си живея в неведение и щастлив, вместо да съм подтиснат и нещастен, че нищо не зависи от нас и всичко е предопределено още преди години и векове. :)))

    А вие? Ако не искате така да живеете безгрижно и нехайно като мен и искате да не сте просто бурмички в голямата, световна машина на консприрации и конспирацийки, може ли да споделите какво зависи от нас и какво може да се направи по въпроса за промяна на това статукво?

    Това за домашно. 😛

    • DiA
    • April 17th, 2009

    Аз лично донякъде съм склонна да вярвам на някои от твърденията, но нищо не може да ми попречи да си живея както преди, необезпокоявана от такива “предупреждения” 😛

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
