Цветница е тук ;) & Toni – Vsichko Bilo E Na Sun

И с нея хубавото настроение, усмивки, върбови клонки и слънце.

Наскоро бях написала в блога, че животът ми с Мимз заслужава да бъде документиран.. нашата малка комедия с привкус на хорър :D.

Снощи отново доказах твърдението си. Решихме да отидем на любимото ни караоке с Мимз и сестра й.. Съответно точно пред таксито си говорихме колко интересен живот, с много комични и неповторими ситуации водим всъщност..

Качваме се в таксито. Бучи луд хаус, който дори май и аз не съм слушала в най-лудите си (обладана-от-хаус) мигове. Сядам отзад. Чувам итаиланска реч, нещо като Здравей, как си, бамбинаа..

Френското в мен проговори (все пак целият преден ден бях превеждала разни текстчета от френски :)) и отговорих: Nous parlons francais, monsieur (Ние говорим френски, г-не). Никакъв отговор, само шумно и бързо потегляне с ръце във въздуха и хаус до Бога.

Веднага избухнахме в смях и се спогледахме с леко недоумение. Мария веднага тактично си помоли за чалга, но бе набързо и рязко скастрена с думите “Нали знаеш кои хора слушат чалга..” – “Да, умните хора” контрира Мимз. “Не, напротив, ако слушаш чалга, няма накъде по-зле да си значи, това не е музика, това е най-долното нещо…”

Тук вече ние на задната седалка избухваме в смях, докато политаме назад заради високата скорост…

Мария отпред изглеждаше още по-стресната и почти на майтап каза, че започва да се притеснява, а пича забави колата и я попита от какво толкова се притеснява.. И не тръгна, докато не получи отговор от нея – който беше, че просто я е страх от високи скорости, ако може да кара по-внимателно…

Познай.. 100км ;). Хаус отново до дупка, клатене на глава, залитане на задната седалка и много смях.. Недоумение на Мария отпред и все по-нарастващо чувство на притеснение и леека уплаха…

Като й видях физиономията, бях сигурна какво точно си мисли в този момент… “Защо все на мен, защо все аз попадам на психопати, м…. му” …

По средата на пътя Мимз не се сдържа и се избазика: “Вече официално си имам любим таксиджия..” 120 км..

След това го попита на колко години е (защото ни изглеждаше малко старичък за хаус маняк).. Човекът бе на 58 години и се оказа по-зарибен от мен по стил “дум дум – ремонт в банята”…:) (Всичко е възможно в комедията на ДиА и Мимз 😀 )

Последното, което чух, преди да сляза от таксито, бе, че според него в Мария живеят две противоположности (винаги съм подозирала, че е шизофреничка).

Общо взето се посмяхме доста (някои не толкова) и това беше страхотен старт на вечерта:).

Можем да се похвалим, че хорърът приключи дотам и след това последваха много песни, танци, усмивки, вино, наздравици, сладолед със сметана, малко коняк, много снимки, малко клипчета, малко чалга, но и салса; много любими Бг песнички, които бях позабравила.. Дотам. Точка.

Днес е Цветница (Честит Имен Ден на всички цветчета и билчици :D), времето е почти идеално (малко ветровито) за разходка с лодка.. шегувам се :), за разходка в морската, за топло мокачино в кафето на делфинариума, за още малко снимки, спомени от вечерта, смях при мисълта за някои случки..

Въобще… един нормален уикенд от студентския живот на Д&М 🙂

Дръжте се, следва продължение…

  1. Браво на бакшиша, на тия години поне се е усетил горе-долу какво трябва да се слуша. Пък и е в крак с модата, ахахахаха… Очакваме продължението на новата серия на сериала Д&М! ;P

  2. Хахахахаа 😀 Ще ти кажа аз една шизофрения, ама не седеше ти отпред да видиш, че той гледаше всичко друго, не и пътя 🙂

    Забрави да споменеш като ми каза да не се държа за дръжката на вратата, да не му я изкривя 😀 Луда работа, ей, но поне се посмяхме :))) *Още повече, когато днес пак на него улучихме….WTF?!*

    Майтапа настрана, засега страшно много сме се забавлявали и нещо ми подсказва, че и занапред ще е така 🙂

  3. Благодаря за пожеланията!
    А ти имаш ли имен ден днес? Май имаше такова цвете като твоето име?!? *почешване в съмнения*
    Аз пък ходих до устието на Камчия днес и се опитвах да навия останалите да си направим разходка с лодка или поне с водно колело. Ама те не се съгласиха. 😦
    Откакто съм се прибрал всеки ден ходя цялата Морска градина – от Фестивалната зала до Пикадили парк, но не съм ви засичал там с Мимс. Нещо ме послъгвате. 😀 😛

    С пожелания за още луди емоции и адреналин и много усмивки!

    p. s. Не знаех, че Мимс харесва чалга. :о

    • DiA
    • April 12th, 2009

    🙂 Цитирам: “Когато става въпрос за купон – Да” 🙂

    Но наистина не послъгваме, ходим в морската (по-рядко заедно), но аз обожавам да бягам там! 🙂

    И да, имам имен ден, билка Дилянка, от която се прави валериан ;P Действам успокоително на нервите (Мимз със сигурност ще оспори това :D)

  4. Какво да кажа, нали съм плод на противоположности 😀 Хаххаха

  5. Положително някои от най-интересните неща се случват в такси. Екшъна е на макс. За съжаление, обикновено на мен ми се падат фолк-любители, които въпреки 90-те си килограма, гъста брада и дебел глас решават да вият като славеи заедно с… Преслава… No comment!

    • DiA
    • April 12th, 2009

    хахах, това ми напомни за вчерашния опит на две прилично изглеждащи момчета да изпеят песента “парфюм” на Ивана… пълен смЕх :D:D

  6. Интересна билка и още по-интересно предназначение… ;P

  1. April 17th, 2009
You must be logged in to post a comment.
