My Top 10 –> April 2009

My Top 10 for April 2009:

  1. Greg Laswell – Farewell
  2. Greg Laswell – Comes and Goes (in Waves)
  3. Coldplay – Amsterdam
  4. Coldplay – Trouble
  5. Coldplay – Gravity
  6. Rihanna feat. Justin Timberlake – Rehab
  7. Toni – Vsichko bilo e na sun
  8. Kanye West – Love Lockdown
  9. Gloria Estefan – Hoy
  10. Angelo Milli – La Mujer De Mi Hermano Theme

Знам. В една нормална класация Топ 10 не би трябвало да се повтарят изпълнителите. Но пък кой каза, че това е нормална класация :).

В моя музикален канал, когато открием нещо ново, то ни обсебва за определен период и нищо друго не се гледа и слуша. Дори бих казала, че класацията е доста разредена. Тоталният №1 е ясен – с пълно мнозинство (напълно заслужено) Greg Laswell заема първото място. Coldplay леко отстъпват челните места, но уверена съм – не за дълго.

Тук е моментът да благодаря на Мимз, без която тази класация не би била реалност. След като идеята за публикуване на едни и същи песни повече от веднъж набързо отпадна (засега :D), сметнахме, че класация на любими песни, публикувана веднъж месечно е по-добрият вариант.:)

Enjoy и Весели Празници на всички!

  1. Така, така! Интересна идея, подкрепям напълно! 😛

  2. Моят списък, производен от твоя, ама и с обяснения. 😛

    1. Greg Laswell – Comes and Goes
    Това беше нещо ново за мен, което е извън любимите ми музикални жанрове и много ме зарадва. Заради това го слагам на 1-во място. За съжаление останалите не ми хванаха толкова интереса.
    2. Coldplay feat. Jay-Z – Lost+
    Много ми харесва самата песен, но доброто напасване на двата различни стила направо ме мята в екстаз. 😀 Въобще има много такива примери подобни на този (Texas feat. Method man – Say what you want), които си ги бива.
    3 до 5
    Coldplay – Gravity
    Обикновено на такива песни им казвам музика за душата, ама аз все още си падам повече по действието. 😉
    James Morrison featuring Nelly Furtado – Broken Strings
    Вече съм коментирал преди.
    Jordin Sparks Ft. Chris Brown – No Air
    Е, единият от любимите ми стилове в музиката. Няма как да не я харесвам.
    6. T.I. Ft. Rihanna – Live Your Life
    По – добро е от Rehab поне според мен. 😛
    7. Тони – Както преди
    Стига толкоз чужбинско. Малко и българско при това хубаво. 🙂
    8. Ne-Yo – Miss Independent
    Като с Jordin Sparks.
    9. Angelo Milli – La Mujer De Mi Hermano Theme
    Доста ми хареса това. Chillout ли е? И онова горе на Radiohead ремикса е лудница. 😉
    10. Vanessa Carlton – A Thousand Miles
    Коментирано вече.

    Извън списъка ти – какво мислиш за дуета между Ciara и Enrique (то го имало същото и със Sarah Connor)? Малко скъпо им излезе тяхната настройка за любов. 😉

    • DiA
    • April 23rd, 2009

    Оох, страхотен е списъка ти 🙂 Номер 9 е chill, дам, такива трябва да имам доста из блога, ако ти харесва такъв стил. No air е просто уникална, но се опитвам да не я слушам напоследък (ето до какво ме довеждат мъжете :D). Coldplay feat. Jay-Z – Lost+ незнайно защо съм я пренебрегвала досега (things will change :P), а дуета, за които пишеш – не е лош 😉

  3. Благодаря за оценката на преценката ми. 😉
    Ти нали си падаше по Джъстин?! Отърва го. 😛 Джесика Бийл (страхотна мацка, ммм… :devil: ) е щастливката, ако се съди и по пръстена.
    http://www.vesti.bg/?tid=20&oid=12300&galid=25082
    Има и други звезди, например онези, които ви пращах на клипче и с Мимс не можахте да познаете филма. 🙂
    Но понеже не споменах нищо за музика, пък така не може тук, където преобладава музиката, то ти пращам това:

    за поздрав. Старо е, вярно.
    И… честито за новото “А”!

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
