Toni – Kakto predi

Всичко в един, единствен ден
исках да разбереш за мен.
Всичко и нищо за мен.
Колко ли трябва да знаеш –
аз не съм това. Може би там
и тогава друга е била.

Всичко в един, единствен ден
исках да разбереш за мен.
Всичко и нищо за мен.
Колко ли в нас ще остане
тази свобода? Може би там
и тогава друга съм била.

Колко още трябва да говоря,
да рисувам себе си по памет?
Колко още трябва да се моля –
мисли за мен както преди.
Колко още трябва да говоря,
да рисувам себе си по памет?
Колко още трябва да се моля –
мисли за мен както преди.

Всичко в един, единствен ден
исках да разбереш за мен…

Колко ли трябва да знаеш –
аз не съм това. Може би там
и тогава друга съм била.

Колко още трябва да говоря,
да рисувам себе си по памет?
Колко още трябва да се моля –
мисли за мен както преди.
Колко още трябва да говоря,
да рисувам себе си по памет?
Колко още трябва да се моля –
мисли за мен както преди.

  1. Брех, чудех се коя беше тази песен на Тони, защото не съм й гледал клиповете, но й имам албум на диск
    *когато все още си купувах музика на дискове* 🙂
    и тази песен плюс “Всичко било е на сън” са ми любимите. Даже тази песен повече я харесвам от “Всичкото…”, въпреки че точно с последната Тони стана известна и ми грабна вниманието като изпълнителка.
    ДиА сега на вълна бг музика ли си и конкретно Тони?
    Много хубав текст и много добър избор. 🙂 И сигурно отразява нещо твое лично. 😉

    • DiA
    • April 22nd, 2009

    Хммм, на нейна вълна съм, да + бг поп 😉
    Но поне тази песен не навява спомени 🙂 А по-скоро винаги съм я харесвала, от няколко месеца не излиза от Mp3 player-а ми, та покрай нея си спипомних и останалите (така да се каже – преоткрих ги)!
    Та беше време да ги публикувам 😉

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
