Toni – Pogled na dete & “Пухеният”

Тази седмица съм на вълна Тони.

Поглед на дете. Напомни ми за театралната постановка, на която бяхме вчера – Пухеният на нашумелия в цяла Европа ирландски драматург Мартин МакДона. Режисьорът, редактирал и поставил на българска сцена тази пиеса, е Явор Гърдев. От поне две години все не намирахме време да отидем. Е, най-после успяхме и аз лично съм силно впечатлена.

На много хора им се видя доста тежка постановка. Аз, може би заради дългият стаж в гледане на трилъри, ужаси, хоръри и какво ли още не, не съм на същото мнение. Но определено беше различна постановка (на фона на всички комедии, които сме изгледали и които по начало посещаваме).

Та в Пухеният всичко се върти около насилието. Върху деца, от полицията върху арестанти, върху гражданите като цяло. Насилието.

Актьорите бяха не просто на ниво, бяха невероятни! (Туполски – Михаил Мутафов; Катурян – Пенко Господинов; Ариел – Стоян Радев; Михал – Никола Мутафов и  Стефани Павлова).

За мен, а и вярвам за цялата публика, бе истинско удоволствие да прекарам 3 часа с тях, погълната от историята и персонажите!

Горещо го препоръчвам на всички!

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
