Conjure One – Damascus

Откритието ми в купчинката музика, която си бях изтеглила напосоки, този път е Conjure One.

“Страшно познато име” помислих си още при първия прочит на името. След бърза проверка в wiki, се оказа, че съм права и че и преди съм попадала на него. Всъщност всеки, който някога е слушал малко по-задълбочено (да не кажа вманиачено ;)) Delerium, сигурно е попадал и на Conjure One.

Създателят на този канадски електронен проект е бивш член на Delerium – Райс Фулбер. През септември 2002г. излиза албумът “Conjure One“, на който всъщност аз имах късмета да попадна.:)

Ето и Track Listing:

All tracks written by Rhys Fulber, except where noted.

  1. “Damascus” (Fulber, Chemda Khalili) – 2:02
  2. “Center of the Sun” (Fulber, Poe) – 5:00
  3. “Tears from the Moon” (Rick Nowels, Billy Steinberg, Kyoko Baertsoen) – 4:17
  4. “Tidal Pool” (Fulber) – 6:50
  5. “Manic Star” (Fulber, Steinberg, Marie-Claire D’Ubaldo) – 5:23
  6. “Redemption” (Fulber, Khalili) – 6:59
  7. “Years” (Fulber, Chris Elliott) – 6:21
  8. “Make a Wish” (Fulber, Poe) – 4:32
  9. “Pandora” (Fulber) – 5:02
  10. “Sleep” (Steinberg, Nowels, D’Ubaldo) – 5:00
  11. “Premonition (Reprise)” (Fulber, Elliott) – 3:02

Източник: http://en.wikipedia.org

…………………..

Нека започнем седмицата с Damascus

  1. Страхотна е, но много кратка. 😦 Напомня ми за музиката към филма “River Queen”, която все още не мога да си намеря.
    Не съм ровил задълбочено на тема Delirium. Харесвам голямата им тройка + Терата и никога преди не съм попадал на този проект. Познато име за мен е само Мари-Клер Д’Убалдо.

    Благодаря ти за клипчето!

    • DiA
    • April 29th, 2009

    А филмът добър ли е? Да го потърся ли? 🙂

    • На мен определено ми хареса заради много красивата природа на Нова Зеландия и страхотната музика, ако не за друго. Е, играе и Кийфър Съндерланд. 😉

  1. April 27th, 2009
  2. May 30th, 2009
You must be logged in to post a comment.
