Denmark + Center Of The Sun

Приета съм !!! 🙂 Цял ден си скачам от щастие като малко хлапе, което се радва на новото си колело.:-) Е как няма, все пак това не е поредното старо балканче, а Велосипед (със скорости :D)…

Одобрена съм за специалността Innovation Management в Institute of Business and Technology към Aarhus University. Единственото, което ме спира да попълня и бързо бързо да изпратя писмо, че приемам с най-голямо удоволствие, са резултатите, които чакам от Aarhus Business School. Там подадох документи за специалността International Business, което също е страхотна възможност. И тук идва големият ми проблем (дилема..). Ако дай Боже ме приемат и там, не знам как ще избера едно от двете… не може ли и двете?! :))

В главата ми е една голяма каша и чувам мнения от къде ли не, всеки с разни добри и не толкова аргументи. Но все още не мога да се реша.

…………………………….

Време е за вече любимата ми песен на  Conjure One от едноименния му албум – Center of The Sun..

Young girl in the market
Music to the men
When the men leave
Her eyes are red
When her eyes are closed again she sees the dark market of above

And she sings
‘They say the most horrible things
But I hear violins, when I close my eyes
I am at the center of the sun
And I cannot be hurt
By anything this wicked world has done’

Young boy in the market
Follows all the men
When the men leave
He’s out of his head
When his eyes are closed again he sees the dark market of above

And he sings
‘They break the most beautiful things
But I hear violins, when I close my eyes
I am at the center of the sun
And I cannot be hurt
By anything this wicked world has done
I look into your eyes
And I am at the center of the sun
And I cannot be hurt
By anything this wicked world has done’

Center of the sun

Young boy in the market
Sees the girl alone
And asks her
‘Have you lost your way home?’
She sings
‘You say the most beautiful things, just like my violins’

I look into your eyes
I am at the center of the sun
And I cannot be hurt
By anything this wicked world has done

When I close my eyes
I am at the center of the sun
And I cannot be hurt
By anything this wicked world has done

‘Cause
I hear violins
I hear violins

I hear violins
I hear violins

Center of the sun

I hear …violins

  1. Уаа, супер! Страшно много се радвам за теб и честито! Засега само за 1то, но вярвам, че и за 2то ще те приемат. 🙂 Пък и ще ми е интересно да те видя в дилема – Дил Дилемска. 😀 *оплез* *търкул на пода*
    Нещо не схванах разликата между двете. Все са си Аархус (сигурно са едно до друго даже), ама едното било в Топ100. 😉

    Предишният клип на Conjure One от онзи филм за маите на Мел Гибсън ли е, че не съм го гледал? Другата песен повече ми харесва от тази, но е много кратка.
    Аз не съм много в час с твореската история на Делириум (странно защо в Тубата го пишат Delerium); кой е бил и кой е напуснал вече, ама на тази песен пише, че е Метрополис, а не Conjure One!?

  2. Честито още веднъж :))) Аз не съм и очаквала друго, ама ти нали все черно на бяло го искаш 😉

  3. Честито и от мен! 😛 Препоръки не мога да дам, то и нищо друго, освен честито не мога да кажа, но, но… предполагам, че и в другото ще те приемат, играй на ‘онче-бонче’… 😀

    • DiA
    • April 29th, 2009

    aquarius, остави какво пише, Conjure One е 🙂
    За Дания – мерсии на всички, но разлики между университетите определено има – най-важната може би е, че в този, за който съм одобрена (IBT), се учи 2 дни седмично, а през останалите 3 се ходи на стаж в компания.
    A kлипът е от филма, да, който според мен си заслужава! (Мел Гибсън rocks :P)

    • DiA
    • April 29th, 2009

    А ти го виждаш Delerium, защото точно така се пише, но аз си живях досега със заблудата, че си е Delirium, което е нещо напълно различно.. Моя грешка 😉

    • И моя също. 🙂 Видях го там, после си рекох как така пък е Delerium и си погледнах и на iPod 4-те песни, които им имам / слушам и… пак пише Delerium!!
      Какво нещо е асоциативната част на съзнанието. 😉

      Дали да ти давам и аз съвети кое да избереш, макар че виждам накъде те влече повече?! Е, може и да го направя, но не тук. 😛

      Весели празници, приятна почивка и много усмивки! :)))) :sun:

      p. s. Мел на скалите ли?! 😀 На онзи в клипа му се размина скока, ама Мел може да изтегли късата сламка. 😛

  1. May 30th, 2009
  2. July 15th, 2009
You must be logged in to post a comment.
