Carter Burwell — Bella’s Lullaby

Най-после facebook да послужи за нещо полезно, освен за губене на време .;)

Някой беше публикувал в профила си версия на Carter BurwellBella’s Lullaby, което е част от soundtrack-а на един симпатичен, сравнително нов американски филм – Twilight.

Сипматичен, а не страхотен, защото филмът не е нищо особено, но… Но ми хареса любовната история, невинноста на момичето, покровителското отношение на момчето, колко силно тя бе привлечена от него, връзката между тях, погледите.. всичко, всичко. Харесва ми да вярвам, че такова силно привличане, такава осезаема връзка между мъж и жена само от един поглед може да съществува.

А и да си призная, винаги съм си падала по филми за вампири, върколаци и тем подобни сладури :).

Както и да е. Слушам си сега за пореден път Bella’s Lullaby и си мисля как в най-скоро време ще се отворя и към класическа музика… като един от малкото останали жанрове, които не съм преоткрила… класическа музика + чалга и кънтри (за последните два, обаче, не мисля, че има надежда.:)).

  1. Що не пльосна клипа тук, ами трябваше да го търся в Тубата? 😉 Нали знаеш, че съм ужасно мързелив и само едно Водолейско любопитство ме подтиква към действия. 😀

    То има и издадени книги в България, ако ти се чете. 😉

    Относно филма не знам какво да кажа, щото не съм го гледал, но за върколаци и вампири предпочитам филми от сорта на X-върколака (All hail Hugh!), Underworld (All hail Kate!), Dogsoldiers (голема пукотевица), Van Helsing (All hail Kate and Hugh!) и… изпускам още доста, де. 🙂

    Иначе музиката е много добра, но то пиано, бре, какво да очакваш от такъв инструмент!

    Аз слушам класика, когато съм в настроение. Ама за чалга, циганско, турско и кънтри (ах, кънтрито на Шаная Туейн бива, ама то не е чисто кънтри) не мога да попадна на такова настроение нещо. 8) Да ти помогна някак със съвет как да започнеш по – лесно да привикваш към класика?! Ами, я пробвай с Найджъл Кенеди и Ванеса Мей, пък после може да мислим и за по – натам. 😛 Например, по – динамичничко, за да ти е по – близо до сегашната музика… ааа, Болеро на Равел. Не бих ти препоръчал Вагнер, че ще се откажеш бързо от идеята за навлизане в класическата музика. 😀

    Весели празници!

      • DiA
      • May 1st, 2009

      хехе, не знаех, че си ужасно мързелив, но ще го имам в предвид :P. А за книгата чух, че е мноого по-добра, така че ако в скоро време изчета всичко, което съм си предвидила (а съм наникъде), и до нея ще стигна :). В класиките забрави да добавиш “Интервю с вампир” (All hail Brad and Tom)
      А за класическата музика – определено ще се пробвам 🙂
      Весели празници и на теб!

      • Хмм, колебаех се с кой от двата между “Интервюто” и “Дракула” (Гари, Киану, Уинона, сър Антъни) ще ме упрекнеш първо, че съм пропуснал да спомена и… се самообзаложих… и познах, и сега щр трябва да се водя на почерпка сам себе си. 😛 😉 Друг филм, който се сещам в този час е “Кралицата на прокълнатите”.

        Пробвай, пробвай с класика, то не боли. 😀

        Благодаря, ще се постарая да са весели въпреки мързела и неосъщественият план за рафтинг.

        p. s. Кога ще скачаме с бънджи от Аспаруховия? Ама, и Мимс с нас. 😉 :devil:

    • Albizia
    • June 28th, 2009

    Това не е на Картър Бъруел. Нарича се “River Flows In You” и е на Yiruma – корейски пианист и композитор. Преди да излезе “Здрач”, феновете просто са решили, че мелодията е подходяща за приспивната песен на Бела и затова все още обикаля из кибер пространството под това име. И на мен този вариант повече ми харесва, но никой не ме пита 🙂

    Ето го произведението на Бъруел:

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
