Orbital – Funny Break

Тази песничка на Orbital открих преди няколко години, слушайки някаква компилация на CD (някой купува ли ги тия вече?!).

Оттогава си я харесвам, колко време е седяла в MP3 Player-а ми и аз дори не мога да кажа, но си я усещам по същия начин, все така свежа, различна.. Orbital…;)

  1. Първото ми осъзнаване за музиката на Orbital беше темата от филма “Светецът”. Може и преди да съм попадал на нещо тяхно, ама не съм знаел, че са те.
    После дойде и филмът “Трейнспотинг” и започнах да ги следя още повече.
    Както винаги са си шантави.

    • DiA
    • May 11th, 2009

    Не знаех, че Orbital са част от soundtrack-а на “Светецът”… Те може би са били още една причина толкова да го харесвам 😉

      • aquarius
      • May 11th, 2009

      Голяма грешка от моя страна. Объркал съм Underworld с Orbital в “Trainspotting”. 😦

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
