Stacey Kent – They Can’t Take That Away From Me

От съвсем скоро се запалих по Jazz. Съвсем случайно.

Някак си попаднах на ето това клипче за Sofia’s People и се влюбих от пръв поглед в песента. За мой късмет авторът предвидливо беше написал името на изпълнителката и песента (макар и с лека грешка в името).

Аз естествено не се задоволих само с всичко, което Stacey е издала. Напротив. Гладът ми за Jazz дори още повече се засили.

Така се сдобих и с компилацията “In Love With Jazz” (The Ultimate Smooth Jazz Collection), която е повече от страхотна! Издадена е през 2008г. и е в цели три диска. Засега са ми достатъчни… След ден-два – повече 😉 (да, ненаситна съм!).

Не знам как по-рано не съм забелязала колко нежно, успокояващо въздействие има този стил музика. Трябва ви само едно преслушване на песента, за да разберете дали сте фен на Jazz или това просто не е вашият стил музика…:)

So give it a try! 😛

The way you wear your hat
The way you sip your tea
The memory of all that
No, No they can’t take that away from me

The way your smile just beams
The way you sing off key
The way you haunt my dreams
No, No they can’t take that away from me

We may never, never meet again, on that bumpy road to love
Still I’ll always, always keep the memory of

The way you hold your knife
The way we danced till three
The way you changed my life

No they can’t take that away from me

Our romance won’t end on a sorrowful note
Though by tomorrow you’re gone

The song has ended but as the song writer wrote
The melody lingers on
They may take you from me
I’ll miss your fond caress
But though they take you from me
I’ll still possess

The way you hold your knife
The way we danced till three
The way you changed my life

No they can’t take that away from me

    • aquarius
    • July 30th, 2009

    Ехо, Диа, на работа съм, бре. Какви са тези изкушения за душата? 😉
    (друг е въпросът какво правя в този сайт през работно време 😀 )
    Тази песен ще вземе да ме приспи, макар че си представям, докато я слушам, следното нещо:
    Прохладна карибска (може и варнеска) вечер, приглушено мека светлина на джаз клуб, изискани маси с кристални чаши, малък дансинг, на който съм прегърнал нежно страхотна гърла с дълга вечерна рокля с гол гръб и елегантни обувки с висок ток…
    Продължението на идилията си е вече мой личен бизнес 😛 и не е за разправяне пред широката публика. 😉
    Уфф, Цецо, Цецо, събуди се и се хващай за работа! 😀

  1. Като бях по-малка, като чуех джаз и ми ставаше лошо направо…

    А сега и аз от 1-2 седмици само джаз слушам. Невероятна музика! Направо се ядосвам как съм я пропускала досега …

    Изтегли си “Sax for Sex” , без да обръщаш внимание на заглавието :), много яка компилация…

    П.П. Любовта ми към Ню Йорк вече е пълна, щом слушам и джаз. Остава някой да ме покани на трип до там 🙂

      • aquarius
      • July 30th, 2009

      Хаха, Мимз, значи и ти, а? :)))
      Направо сте като огледала с бившата си съквартиранка. 😉 Явно дългото съжителство е създало съкрална (<- тази дума не я разбирам много – много, ама не пречи да я използвам *небехаз*) връзка помежду ви. 😛
      Не се ядосвайте, че сте я пропуснали. Трябвало e да израстнете като музикален вкус, за да започне да ви харесва. Преди не сте можели да я оцените. :)))
      А иначе не драпай за Голяма ябълка. Там няма да намериш 'Sax for Sex', а само 'Sex and the City'. 😛

    • DiA
    • July 30th, 2009

    хехе, aquarius, интересни фантазии, но да, запази ги за след работа, че после мен ще обвиняваш, че не си ефективен 😀
    Мимз, и аз се ядосвам и не разбирам как не съм я преоткрила по-рано.. Но по-добре късно, отколкото никога.
    А това Sax for Sex ми свучи толкова познато…. (не се сещам откъде обаче)

      • aquarius
      • July 30th, 2009

      Аз не съм голям фен на джаза, в смисъл че го слушам само когато съм в подхящо настроение. Например, искам да разтоваря умствено и физически. Иначе нали съм все още недостатъчно дърт 😉 и предпочитам музиката, която ме надъхва за действие. :))) Лежерното темпо все още не ми е по вкуса. 😛
      А откъде ти звучи така странно познато заглавието на албума мога само да предполагам, че е подсъзнателен копнеж и асоциации на подсъзнанието. 😛
      (Може и на съзнанието ти, знае ли ви човек вас младичките? 😀 )
      Странни часове изкарва на публикуване на коментарите и защо, по дяволите (с извинение, че има госпожички 😛 наоколо), излизам като някаква шарена черга?! 😕

      • Защото не си си сложил граватар 🙂

        А за часовете и аз го забелязах… ДиА… настройките 🙂

    • DiA
    • July 30th, 2009

    Настройки, настройки, уж сега бърниках, да видим какво стана 😉
    aquarius, виж чергата може да я оправиш само ти, ако си сложиш снимка, а защо не и да си направиш блог ;P

      • aquarius
      • July 30th, 2009

      Амиии… аз таковата… ммм… не знам как се тъкат граватари, а само черги и чипровски килими. 😀 Ще дадете ли акъл как се майсторят такива?
      Хмм, блог да си градя, казваш Дил… мнеееем, не става. Както обичам да си ги измислям, съчинявам, оглеждам оттук – оттам, редактирам и… прочие… о, ужас, не и пак не. Ще ми отива все натам времето и вниманието, и ще вземат да ме уволнят накрая. 😉

      _______________ под черта 😉 ___________________
      Що не си сложите опцията за чат в блоговете си с Мимс, а? Тъкмо ще си пишем в реално време. 🙂 Или вие излезте с алтернатива. 😉

    • DiA
    • July 30th, 2009

    Идеята за чат в блога.. Не 😉 Достатъчно чатове има, остана и тук да си сложа.. 🙂 Не, не, всичко ще развали 🙂
    А иначе си е времеемък блогът и поддържането му, но е зарибяващо и интересно, ако имаш какво да кажеш, споделиш, изкритикуваш.. 😉

    • Явор
    • August 6th, 2009

    Жестока песен 🙂

    Предпочитам версията на Роби Уилямс (без анатеми, моля :P), but I guess that’s good too.

    P.S. I ain’t flat, the band’s sharp !

      • DiA
      • August 6th, 2009

      хехе, за Роби Уилямс от мен анатема никога няма да получиш, не се притеснявай! Дори ме заинтригува и ще проверя и неговата версия…;)

    • Явор
    • August 7th, 2009

    Има и live версия от Royal Albert Hall, където прави повечето парчета от Swing When You’re Winning. Целият концерт е много добър.

    Интересен блог имаш, ще се включвам ако нещо друго ми хване окото.

  1. August 1st, 2009
You must be logged in to post a comment.
