Snow Patrol – Chasing Cars

The frst time I heard this song was in some DJ’s set like an year ago. I never found out its name, up until now.

Totally by chance I clicked on it, while searching for something else..

I guess I am a lucky girl sometimes ;).

This is for sure one of my total favorites for life! Enjoy it!

We’ll do it all
Everything
On our own

We don’t need
Anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
would you lie with me and just forget the world?

I don’t quite know
How to say
How I feel

Those three words
Are said too much
They’re not enough

If I lay here
If I just lay here
would you lie with me and just forget the world?

Forget what we’re told
Before we get too old
Show me a garden that’s bursting into life

Let’s waste time
Chasing cars
Around our heads

I need your grace
To remind me
To find my own

If I lay here
If I just lay here
would you lie with me and just forget the world?

Forget what we’re told
Before we get too old
Show me a garden that’s bursting into life

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes, they’re all I can see

I don’t know where
Confused about how as well
Just know that these things will never change for us at all

If I lay here
If I just lay here
would you lie with me and just forget the world?

  1. Невероятна песен!
    Когато я чух за първи път, ме остави без дъх, та оттогава до сега. 🙂
    Чуй този ремикс, може да ти хареса. 🙂

    Поздрави.

      • DiA
      • August 17th, 2009

      АУ, ако знаеш откога я търся и колко случайно я намерих само 🙂
      Мерси за ремикса, супер е и той 🙂

    • aquarius
    • August 17th, 2009

    Интересен и разностранен музикален вкус имаш, Дил. Поздравления! 😉

    На Snow patrol си харесвах една друга песен, ама не се сещам името й, а не съм си пред компа. За тази мисля, че съм чул да се споменава.
    Ти, май, много голямо значение отдаваш на текста на песента при харесването й. Или греша? Докато при мен удоволствието и харесването идва от самата музика и представите, които предизвиква слушането й. Чак по – късно мога да открия, че и текстът е много силен. Говоря за песни на чужд език, разбира се. 😉

    Само въпрос от любопитство (сори, водолейче съм 😛 ). Може ли да ми опишеш какво чувстваш/ си представяш, докато слушаш тази песен със затворени очи?

    • DiA
    • August 17th, 2009

    хехе, при мен зависи.. принципно и аз по-късно преоткривам тескта на някоя песен, която страшно много харесвам и това само подсилва интереса ми :). Не знам дали защото е лято, представям си пуст плаж, много палми и двама души 🙂

      • aquarius
      • August 17th, 2009

      Не знам, защото е лято или поради други причини, ама ми се струваш романтично настроена и готова да се влюбиш до полуда. 😛 :wow: Може и да бъркам в изводите от написаното. 😉

      Whatever, стискам палци, ако курсът на събития тръгне натам!
      _________________________________________________
      Дано и ти не почнеш да си намираш извинения в аванс. 😛 (и дано не го види Мимз това, че може да ми прати протестна нота в знак на тотално несъгласие) 😀

    • DiA
    • August 17th, 2009

    🙂 В това отношение май не си търся извинения все още 😉
    Не знам какво ми е, по-скоро тръпна в очакване на неизвестното в Дания 😉 И нямам търпение вечее 😉

    • aquarius
    • August 17th, 2009

    Ммм, вярно, бре. Все се канех да те питам какво става със страната на Хамлет, но мислех да намеря точната публикация и там да пиша. Но понеже повдигна въпроса тук, я кажи как е и голяма ли е тръпката? Една приятелка кара MBA в ня’кво Уни в Бaрселона (не го помня точно, ама май е този -> http://www.barcelona.euruni.edu) и каза, че първите месеци й било адски трудно. :~

    п. с. Ако искаш, пиши на имейла ми. Знам, че го виждаш. 😉

  1. August 16th, 2009
  2. January 28th, 2010
  3. March 17th, 2010
  4. March 17th, 2010
You must be logged in to post a comment.
