The Corrs – What Can I Do

I heard it somewhere on the road and instantly took out my phone to write down a note: Publish it! 🙂

Here it is. A song that makes me think of old summer days and always brings a smile to my face…

I haven’t slept at all in days
It’s been so long since we’ve talked
And I have been here many times
I just don’t know what I’m doing wrong

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there

There’s only so much I can take
And I just got to let it go
And who knows I might feel better
If I don’t try and I don’t hope

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there

No more waiting, No more aching
No more fighting, No more trying

Maybe there’s nothing more to say
And in a funny way I’m calm
Because the power is not mine
I’m just gonna let it fly

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there

Love me..

    • aquarius
    • August 22nd, 2009

    Ех, тия ирландски сестрички колко време им се точих. 😉 Очите ми изтекоха по тях. 🙂 Ама взеха, че се бракуваха май почти наведнъж всичките, барбар им брат им, ако не греша. 😀
    Има 4 – 5 техни песни, които са ми много харесвани, но все пак с малка разлика – едни гърди напред – излиза ‘Runaway’. Даже си ми стои на телефона и я ползвам за събуждане, макар приятелите да ми казват, че по – скоро биха заспали на нея. 🙂 Аз искам нежно събуждане с галещ слуха глас, а не някакъв вой на аларми, които изправят и мъртвец от ковчега. 😀
    Иначе телефона ми звъни с ремикс на Тиесто върху темата от ‘Карибските пирати’. Знаеш ли го? 😛

    • DiA
    • August 22nd, 2009

    ООО, май не го знам, но ще го намеря! 😉
    А за събуждането – много добре правиш, не е полезно да се събудиш от стряскаща музика.. 🙂

    • aquarius
    • August 22nd, 2009

    Мога да ти го пратя, вместо да го търсиш? 😉 Или вече го намери?

      • DiA
      • August 22nd, 2009

      Ами май го намерих, но нещо… дай ми линк, за да видя дали е същото 🙂

        • aquarius
        • August 22nd, 2009

        Ако се казва така ->
        12-hans_zimmer-he_s_a_pirate_(tiesto_remix)_(bonus_track)-cocmp3.mp3
        то това е, което имам и аз, иначе няма как да ти дам връзка към него. 😦 Имам го само на компа си, иначе трябва да теглиш от Замунда целия саундтрак. Е, може и само тази песен. Твоя воля. 😉

        p. s. Всъщност има как да ти дам връзка, ако кача файла някъде в нета, ама ме мързи да се разправям. Ако кажеш къде ти е любимото място за споделяне на файлове, може и да се навия. После ще говорим за почерпката. 🙂 😉

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
