My Good Old Mp3-Player

When you forget something that you are really used to (let say your phone, watch, favorite earrings or anything), don’t you have this strange feeling that you are half-naked?!

I do. There are three things that can make me feel this way – or rather the lack of them – my watch, my phone and my MP3-Player.

Once I told you about how often I travel and how I like staring through the window, listening to some nice music and dreaming…

You can see me like that, thanks to my MP3-Player. This cute little fellow is with me for four years. In good and bad, always with me… It helps me think, focus, dream, remember..

Last night I found myself thinking how cool it would be if there was music playing during every nice moment of my life. I think it can actually turn every moment into a special event.  Because music gives this special sentiment to everything, this spice that the food wouldn’t be the same without...

I wrote some days ago that Music is Supreme Pleasure and I really believe it. Music is like a powerful memory tool that can instantly make you travel in time.

And while I was listening to Coldplay, I almost cried my eyes out because of all the good, sweet memories it reminded me of… I love that about music!

And thanks to this old little red piece of pleasure, I have beautiful memories kept in so many songs. Memories of towns, palaces, People, events, dances, laughter, talks… everything that makes my life full and complete today.

All that thanks to My Good Old Mp3-Player

Coldplay Warning Sign

A warning sign
I missed the good part then I realized
I started looking and the bubble burst
I started looking for excuses

Come on in
I’ve got to tell you what a state I’m in
I’ve got to tell you in my loudest tones
That I started looking for a warning sign

When the truth is
I miss you

Yeah the truth is
That I miss you so

A warning sign
You came back to haunt me and I realized
That you were an island and I passed you by
You were an island to discover

Come on in
I’ve got to tell you what a state I’m in
I’ve got to tell you in my loudest tones
That I started looking for a warning sign

And the truth is
I miss you
Yeah the truth is
I miss you so
And I’m tired
I should not have let you go

So I crawl back into your open arms
Yes I crawl back into your open arms
And I crawl back into your open arms
Yes I crawl back into your open arms

    • aquarius
    • September 1st, 2009

    А, бре, че е old, old е. 🙂 Ама е далече от good. 😛 Не можах да му позная марката. Подскажи, ако обичаш.
    Виж слушалките ми хванаха окото.
    Давам ти безплатнaта идея да си поискаш за РД-то един скромен iPod nano. 😉

      • DiA
      • September 2nd, 2009

      Не е good, страхотен е, пета година вече е с мен, верен до гроб 😛 хах
      Но да, и iPod-ът е в списъка с “неща, които ще си купя, когато си намеря работа” 😛

    • aquarius
    • September 2nd, 2009

    Моят iPod nano скоро ще направи три години. 🙂 И съм много доволен от него и особено от батерията му.
    Ех, най-новата генерация грабват със скосения си дизайн, ама не може да се има винаги последното. Ще стане иначе голямо натрупване и ще трябва да подарявам стария. 😉
    Но пък скоро съм командировка в Германия и ще бъда силно изкушен да си го купя от там. Тогава може да ти подаря стария ми верен другар за РД-то ти. Ааа… вярно, ти ще си пък в Дания по това време нали? Ако вече не си, де. Е, жалко. Хубава идея, ама няма как да стане. 😛 Пък и нали съм завършил в Габрово и давам все такива идеи, с които няма да се набутам. 😀
    Понеже в момента ги слушам, та съм се сетил да те попитам дали харесваш Close to you & Take your chance. Ако съм те опознал добре от блога ти предимно за музика, то би трябвало. 🙂

    • DiA
    • September 3rd, 2009

    хмм, ако става дума за Close to u на Тиесто, да! 🙂
    За другата ми дай artist name, за да съм сигурна, че говорим за една и съща песен 😉

      • aquarius
      • September 3rd, 2009

      И двете са на Fun Factory, ама аз май те връщам към много невръстна възраст 😛 , когато те бяха популярни. 😉
      Ако не си ги слушала досега, тогава се надявам да ти харесат.

      Извинявай за нетактичния въпрос, но наистина ли ставаш полуоблечена, когато ти се отнемат от изброените нещица? *wasn’tme* 😀 Не питам заради друго, ами да си взема фотоапарата с мен при такова събитие. 😛

      p. s. Ако не беше написано, че това са Coldplay, нямаше да ги разпозная възобще.

    • DiA
    • September 4th, 2009

    хехе, добре де, чувствам се, че нещо ми липсва 😉 не ти ли се е случвало да посегнеш към часовника си и да осъзнаеш, че си го забравил и цял ден се чувстваш “непълен”, сякаш част от облеклото липсва, вратовръзката примерно (ако носиш такива неща) 🙂

    • aquarius
    • November 27th, 2009

    Преди малко попаднах на една песен на Coldplay, която доста ми хареса, а не я знаех (не, че съм голям познавач на творчеството им) и бързам да споделя с теб. Може да я знаеш, но се надявам да не е така. Тогава изненадата ще бъде по-приятна, ако и на теб ти хареса. 😉 Чудех се, обаче къде да пиша и това е най-скорошното, в което има споменаване на Coldplay. 🙂
    Добре, добре… ето я и песента. Потърси за Cemeteries of London. Странно заглавие, но музиката ме грабна.
    Много усмивки. 🙂 :)))

      • DiA
      • November 27th, 2009

      🙂 Не я знаех (пропуск!), но от първото преслушване не ме грабна, но ще й дам още няколко шанса :)) Мерси все пак и се чувствай длъжен по-често да ме поздравяваш с разни парчета!

    • aquarius
    • November 28th, 2009

    Моля!
    На мен ми пратиха една връзка към сайт с mp3, които може да ги слушаш, пък ако искаш и да ги свалиш. Чудех се какво да слушам и пуснах търсене на Coldplay и… тази песен беше от върха на списъка, където имаше и познати ми вече. Та щракнах на нея, за да чуя за какво иде реч, понеже заглавието ми се стори шантаво. 😉 Отначало вървеше доста лежерно и аз почти се бях отказал да я харесвам, но дойде 46-та секунда, когато се включиха китарите и барабаните … магията се получи. Вече си я харесвам, но наистина на доста хора няма да се хареса заради текста и заради малко по-различното звучене.
    Ако попадна на нещо интересно ми, ще го споделям с теб в бъдеще като поздрав. 🙂
    Хайде разпръсквай с красотата и усмивката си сивотата на Дания и носи усмивки на хората около теб. 😛

  1. August 28th, 2009
  2. August 28th, 2009
You must be logged in to post a comment.
