Miro – Nyakoga Predi / Миро – Някога преди

Great sound and lyrics. Amazing Artist… Miro.

И слънцето изгря, слънцето се скри,
а под него – нищо ново.
Ние сме сега нашите мечти от някога преди.
Ние сме сега нашите мечти,
но дали сме по-щастливи…
Ние сме сега нашите мечти.

Каквото е било, то е и сега,
и каквото пак ще бъде.
Вече е било, някога преди.

За теб не знам, но аз бях сам
почти през всички тези дни.
Дали и Ти за мен не си
живял някога преди?

Колко съм раздал, колко съм отнел, времето ще заличи…
Но никой не успя в мен да промени твоите черти.

Гледам се сега, някак отстрани,
времето по мен личи.
Всичко се мени, а Ти?

За теб не знам, но аз бях сам
почти през всички тези дни.
Дали и Ти за мен не си
живял някога преди?

И никой като Теб… няма като Теб!
И аз и ти не сме тук случайно.
Няма никой като теб,
и аз не съм със Теб случайно…

    • aquarius
    • September 3rd, 2009

    Хмм, бъркам ли, ама това не е онази негова песен, която се въртеше преди време и накъдето и да се обърнех, все на Миро налитах ❓ 😉 Обаче клипът май беше друг… някаква мацка май щъкаше в него. Хмм, сигурно е друга песен, а не тази.

    Според теб – добре ли направи, като се раздели с Галя?

    • DiA
    • September 4th, 2009

    май се бъркаш с “Губя контрол” 🙂 която за съжаление можеш да чуеш предимно по чалга дискотеки..
    И да, определено Миро ми харесва доста повече след КариZma (макар че харесвам и много техни по-стари парчета)

    • aquarius
    • September 4th, 2009

    Е, да всяка жена харесва още повече един мъж *пропуснах хубав, че някой може да ме заподозре в нещо към Миро 😆 *, когато покрай не го няма друга жена, която да й се пречка.

    Същото важи и за мъжете. Ако някой си те хареса, например, ще му е по – добре, ако няма някой охлюв (в неговите очи), който да се навърта около теб и да мъти водата. 😛

    Какво ще кажеш за “Минавам през теб” и момента с пианото и токчета? Тази песен съм я запомнил точно с това. Много готско. 😉

      • DiA
      • September 4th, 2009

      хахаах, аами харесвам я, само че не се ли казваше “Минаваш през мен?” 🙂 Не е лоша да, но едно време много харесвах “Ще избягам ли от теб” и Mr. Killer 🙂

        • aquarius
        • September 4th, 2009

        Aaa… през теб ли минах? Сори за грешката! Ще го отрепетираме и в бъдеще ти ще трябва да минаваш през мен. 🙂 😛
        То, може би, на мръснишкото ми съзнание се дължи тази некоректност към теб. 😉 И не, няма да избягаш от мен и коментарите ми. 😀 Добра песен, която стои на iPod в категория бг музичка. Единствената на КариZma там.

You must be logged in to post a comment.
