My Top 10 -> August 2009

Here comes My Top 10 for August 2009

1. Kings of Leon – Use Somebody (Pete Tong & Rogers Wonderland Mix)

2. The Fray – How to Save a Life

3. Snow Patrol – Chasing Cars

4. Duran Duran – Come Undone

5. David Guetta feat. Kelly Rowland – When Love Takes Over

6. Miro – Nyakoga Predi

7. Coldplay – Warning Sign

8. Kings of Leon – Sex on fire

9. Cary Brothers – Ride (Tiesto Remix)

10. Mark Knight Feat. Stephen Pickup – Susan

    • Anelka Kanelka
    • September 4th, 2009

    По принцип си ме грабвала с някои песнички, но тази 10ка е жестока! За 3. ти говорех онзи път на Karma… ех, спомени 😛 {} Нооо за music винаги си била номер 1 за мен (човечето което се прекланя) хахах {}, мило!

    • DiA
    • September 4th, 2009

    :)))) {}{}{} мило!

    • aquarius
    • September 4th, 2009

    Ммм, много разнообразна десятка, наистина. Човек може да се обърка към кой точно стил ти клонят симпатиите. 😉
    Веднъж ти бях пренареждал класация, пречупена през моя вкус, ама тук няма да го правя. Но променяйки малко една поговорка, средната ще стане първа. 🙂

    Я, и Анелка Канелка си имала хубав аватар (не този на Джеймс 😉 ) и изглежда само аз ще си остана проста черга. 😀 Любопитно ми обаче защо е Канелка? Това нещо общо с подправката канела ли има или по-скоро е насочено към бурето с вино в избата?! 😛 *тук и други хипотези ми се завъртяха в главата, ама да не прекалявам, си рекох*
    Просто се шегувам и се надявам да няма засегнати. Без лоши чувства, нали? 😉

    • DiA
    • September 4th, 2009

    Хех, ако с последната забележка се чудиш дали държим на базик – държим уж 😉

    А за чергата – наистина бих искала да ти помогна, ама не знам как 😉 Но доста се посмях като го прочетох това (за което мерсии).

    А да си призная и аз не знам към кой стил музика клоня, няма такъв май, изцяло на настроения 🙂

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
