DJ Tiesto – Reason to Believe

You see the truth before your eyes
You see a good song in all the lies
You give me a reason to believe.

You’re the bird high in the sky
Come to teach us how to fly
Take me home with you and never let me go.

Give me a reason to believe
Give me a reason to believe
Give me a reason to believe.

    • aquarius
    • October 13th, 2009

    Това е мое виждане, но подчертавам, че не съм маниак на тема Тиесто, не съм му слушал всички албуми и не ги знам хронологично… ммм… така, като прелюдия звучи добре. 😉

    Та не смяташ ли, че в по-ранното му творчество имаше по-силни и по-лесно различими като индивидуалност песни?

    Напоследък не ме впечатляват, както едно време. Добре, че ти изкарваш по някоя нова (или поне непозната за мен) в блога си, тъкмо да се ориентирам какво твори тоз юнак през последно време. 😛
    Мерси!

      • DiA
      • October 16th, 2009

      Моля, моля 😉

      Хмм, и аз не го следя супер редовно, от време на време откривам някакви неща из нета и повечето са добри. Но да, за сълажение и аз забелязах подобна “тенденция”, поне за мен – по-старите му песни бяха не “по-добри”, но по-открияващи се, по-.. “мой стил” 😉

      Въпреки това, той си остава номер 1 за мен 😉

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
