Bruce Springsteen — Streets Of Philadelphia

Уникална песен, уникален глас…Каквото и да пее, с този глас винаги ме кара да се чувствам леко заамяна и спокойна… почти като в транс 😉

I was bruised and battered and I couldnt tell
What I felt
I was unrecognizable to myself
I saw my reflection in a window I didn’t know
My own face
Oh brother are you gonna leave me
Wastin´away
On the streets of philadelphia

I walked the avenue till my legs felt like stone
I heard the voices of friends vanished and gone
At night I could hear the blood in my veins
Black and whispering as the rain
On the streets of philadelphia

Aint no angel gonna greet me
Its just you and I my friend
My clothes don’t fit me no more
I walked a thousand miles
Just to slip the skin

The night has fallen, Im lyinawake
I can feel myself fading away
So receive me brother with your faithless kiss
Or will we leave each other alone like this
On the streets of philadelphia

    • aquarius
    • December 22nd, 2009

    Хъх, как ме изненада само! Явно поздравът ми е бил много далеч от музикалната вълна, която си яхнала в момента.
    Тази песен беше много голям хит, когато бях студент и горе-долу на твоите години сега. 🙂 Пък ти тогава си била лапе и си играла с другите деца на пясъчника. 😛 Затова й се радваш сега, когато си на годините да я оцениш.
    Наистина си била замаяна, когато си го писала, или поне съдя така от начина, по който си написала думата. 😉

    А това беше един заядлив коментар, който да ти вдигне малко градуса като за “Добре дошла!”. 🙂 Радвам се, че си добре и у нас. Кога ще идвате към Варна с Мимзи, за да видя на живо накрая? Ама да е след Новата, ако може, че и мен ме няма там. 🙂

    • DiA
    • December 23rd, 2009

    хах, моята музикална вълна… може да се промени за една песен време 😉
    А добре, че си уцелил блогърки, които държат на базик, че отиде иначе ;))
    А за Варна – май май Нова година -> там 🙂

      • aquarius
      • December 24th, 2009

      Еее, ти пък сега. 😉 Аз специално съм ви подбирал… с вкус. 😛 Или ще отречеш, че нямам добър такъв, а? 😀

        • DiA
        • December 24th, 2009

        е сега на бялото черно не мога да кажа 😀

  1. Музиката на мен ми харесва, но и коментарите Ви чета…
    Интересна работа е това Вашето… Каквото и да е то. Пожелавам много усмивки и на двамата. 🙂

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
