Agnieszka Chylińska – Nie mogę Cię zapomnieć (I Cannot Forget You)

This song will always remind me of a Polish friend I found in Denmark.

Kamilka, this song is for you! 😉

Kochac cie, to miec w sercu ciern i go z bolem czuc co dnia.
Boli mnie kazdy krok, kazda mysl, nosze w sobie ja co dnia.
Jak mam z serca wyrwac cie? To jak przestac zyc i nie wiedziec co to strach.
Moze czas by ten ciern, zakwitl w nas…Chce ci tyle dac.

Chce bys mnie mial. Nie moze nam sie nic juz stac…Nie jestes sam.
Nie moze nam sie nic juz stac…Juz czas, dzis.
Otwieram sie i chce bys byl chce bys tu byl.
Nie moge cie zapomniec.

A noc i zlo niech spi niech drzy (aaa)
a ty juz chodz juz badz juz snij.
Dzis nie boje sie, wziac tego co jest dobre. Dzis nie boje sie bo kochasz mnie ty.

(Chce ci tyle dac chce bys mnie mial chce bys mnie mial)

bo kochasz mnie ty.
Nic nie moze sie stac nie jestes sam nie jestes sam.
Chce ci tyle dac chce bys mnie mial chce bys mnie mial.
Nic nie moze sie stac nie jestes sam, nie jestes sam (sam sam sam sam sam sam sam)

chce ci tyle dac chce bys mnie mial chce bys mnie mial.
Nic nie moze sie stac nie jestes sam, nie jestes sam.
Chce ci tyle dac chce bys mnie mial chce bys mnie mial.
Nic nie moze sie stac nie jestes sam, nie jestes sam (sam sam sam)

  1. I love it…. Reminds me good time back then…in Poland.

    • aquarius
    • December 24th, 2009

    Сигурен бях, че коментарът ще е от Мимс. 🙂 Тази Полша толкова е вляза под кожата й, но странното е, че на теб Унгария не е чак така. Явно поляците са по-готини от унгарците. 😛
    Или, може би, другата причина е, че там се пие повечко. Мимс посръбваше ли? Може това да е довело да тази необяснима любов. 😀

    • DiA
    • December 24th, 2009

    хахаха, аз пък си мислех, че е точно обратното (че аз съм по луда по Унгария от Мимз по Полша..), но тя е имала по-дълъг experience там, при мен беше някакво шеметно, бързо, на две на три, колкото да ми остави трайни следи :))

    Ама и това със сърбането си го има :D:D

    Отделно аз не обичам толкова много да говоря, коментирам, дискутирам и публикувам всяко свое мнение по всеки въпрос 🙂

    А ти кога ще си направиш блог, та ние да започнем с базиците 😉 ?!

    • aquarius
    • December 24th, 2009

    Охооо, очаквам с нетърпение това горното да го види Мимс. 😛 Ако чета добре между редовете, де. 🙂
    А за блог… има да чааакаш. 😉 Много съм мързелив, пък и се чудя какво мога да пиша в него толкова.

      • DiA
      • December 25th, 2009

      хаха 🙂
      Ако си като мен – яко музика, ако си като Мимз – от всичко по много (между другото базиците между мен и нея са на такова високо ниво, че едва ли ще й направи впечатление какво пиша :)))

    • Marmaladka
    • March 9th, 2010

    Nai dobrata polska pesen koiato sam 4uvala….

    Feel – A gdy jest już ciemno

    Teksta e unikalen za vsi4ki koito znaiat ili pone malko razbirat polski…

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
