Depeche Mode – Freelove

Нужно ли е да споменавам, че обожавам тази песен?! 😉

Според wikipedia, този single излиза през 2001 в САЩ и Великобритания. Аз попаднах на него от една папка, която някой ми беше дал преди време – “Best Ballads”. Слушам си я тези дни, на което се дължат и зачестилите ми постове ;).

Веднага се сетих, че съм я чувала някога преди и винаги съм я харесвала страшно много, само че кой да знае през далечната 2001 как се казва и кой я изпълнява…:)

Сега разполагам със свободно време да слушам и преоткривам -> лукс, който не можех да си позволя в Дания през предходните няколко месеца.

То не беше суматоха при настаняването, опознаване на града, на нощния живот, колегите, привикване към живота в Дания като цяло. После започнаха лекции, проекти, работа, втора, трета.., ментор компания, още лекции и още, и още от всичко.

И американски сериали – Dr. House, True Blood, Vampire Diaries, Heroes, V. и още много, които ме разсейваха в промеждутъците.

Ето защо бях станала доста комерсиална по едно време. (да, търся си оправдания! :P). Та реших да понаваксам и ето първото от няколкото попадения.

Едно позабравено от мен, но току що преоткрито съкровище, което ще прибавя в набъбващата папка “Total Favorites for life“. 🙂

Таймингът също е перфектен този път, затова и удебеленият шрифт е почти навсякъде… 🙂

Стига подробности, наслаждавайте се на песента!

Весели Празници! 😉

P.S. Специален поздрав за едно момче, което май също я преоткри покрай мен (а покрай блога ми и още много други, надявам се ;)).

If you’ve been hiding from love
If you’ve been hiding from love
I can understand where you’re coming from

I can understand where you’re coming from

If you’ve suffered enough
If you’ve suffered enough
I can understand what you’re thinking of
I can see the pain that you’re frightened of

And I’m only here
To bring you free love

Let’s make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love

No hidden catch
No strings attached
Just free love

I’ve been running like you
I’ve been running like you
Now you understand why I’m running scared

Now you understand why I’m running scared

I’ve been searching for truth
I’ve been searching for truth
And I haven’t been getting anywhere
No I haven’t been getting anywhere

And I’m only here
To bring you free love
Let’s make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love

No hidden catch
No strings attached
Just free love

Hey girl
You’ve got to take this moment
Then let it slip away
Let go of complicated feelings

Then there’s no price to pay

We’ve been running from love
We’ve been running from love
And we don’t know what we’re doing here

No we don’t know what we’re doing here

We’re only here
Sharing our free love

Let’s make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love

    • VeSkO
    • December 24th, 2009

    10x Dia! Trognat sum!

    • aquarius
    • December 24th, 2009

    Имам чувството, че съм я слушал… или поне припевът ме кара да си мисля така. Иначе не я знаех, но не съм им голям фен.

    Понеже така и не ми даде имейл-а си ( много си стисната 😛 ), ще оставя пожеланията си тук. 😉 Ама ми се струва, че хитруваш нарочно, за да има повече коментари в блога ти, пък и да не ти досаждам най-вероятно. 😀

    Весели празници и на теб ДиА!

    • aquarius
    • December 31st, 2009

    Случайно попаднах на тази песен. Само да предупредя,че е малко шантава. НО самите изпълнители (особено единият) изпълняват все странни песни.
    Поздрав за теб! Надявам се да си с достатъчно разкрепостен вкус, за да я харесаш. 😛
    Мацката има един страхотен дует на живо с Бьорк върху песен на ‘Търкалящите се камъни’.

    п.с. Не ти я пратих от Тубата, понеже там на доста места я бяха подменили с класическа музика. 🙂

      • DiA
      • January 2nd, 2010

      Хм, странни е меко казано :)) Веднага разпознах мъжкия глас от един дует с Кайли..
      песента е.. странно интересна, но до папка Любими едва ли ще стигне! 😀
      ЧНГ! 🙂

    • VeSkO
    • March 31st, 2010

    Napravo me vurna obratno vyv vremeto 😉

You must be logged in to post a comment.
