Sheryl Crow – I shall believe

Тази песен звуча в края на поредния епизод от един много любим сериал, който винаги ще свързвам с дългите безсънни дни и нощи по време на сесиите във Варна :D.

Филмът е One Tree Hill – като между другото една от причините толкова да го заобичам, бе точно музиката в него. До ден днешен се радвам на редица уникални парчета, изпълнители, които чух за първи път точно в различни епизоди на сериала.

Като погледна назад, осъзнавам, че всъщност от тези дни нататък започна да расте интереса ми към рока…и мъжки вокали 😉 (дълга шумна въздишка ).

Попаднах на един видеоклип, който показва избрани моменти от историята на Пейтън и Лукас, като в кратките откъси от различни епизоди разпознах няколко малки съкровища, които все още кътам и слушам от време на време като Michelle Featherstone – Coffee & Cigarettes и Jose Gonzalez – Heartbeats.

Шерил просто допълва колекцията…

Come to me now
And lay your hands over me
Even if it’s a lie
Say it will be alright
And I shall believe
I’m broken in two
And I know you’re on to me
That I only come home
When I’m so all alone
But I do believe

That not everything is gonna be the way
You think it ought to be
It seems like every time I try to make it right
It all comes down on me
Please say honestly you won’t give up on me
And I shall believe
And I shall believe

Open the door
And show me your face tonight
I know it’s true
No one heals me like you
And you hold the key

Never again
would I turn away from you
I’m so heavy tonight
But your love is alright
And I do believe

That not everything is gonna be the way
You think it ought to be
It seems like every time I try to make it right
It all comes down on me
Please say honestly
You won’t give up on me
And I shall believe
I shall believe
And I shall believe

  1. Оооо, coffee & cigarettes!!! Бях я забравила :)) По едно време я слушаше на repeat mode :))

    Поздрави и 10х за песента! Аз я търсех, ама чичко гугл не ме обича много в последно време :))

      • DiA
      • February 24th, 2010

      Чичко Гугъл не те слуша, защото не знаеш как да го изръчкаш – и аз чрез него я намерих песента, та дори и всички други от епизода. Дерзай 😉
      http://www.oth-music.com/episode718.html

  2. Btw и аз винаги си спомням януарските сесии във Варна, особено тази във 2 курс май, когато дори сме пропускали дискотеки или пре-партита за да гледаме…. 🙂 И ти беше 2-3 епизода преди мен и нямаше търпение да ме чакаш 🙂

    А на сълзливите се питахме “плачеш ли” 😀

    • DiA
    • February 24th, 2010

    ..и се смеехме в отговор, докато бършем сълзите, които и тъмнината не можеше да скрие…
    Хубави времена бяха, да :)) Липсва ми квартирата..:) в онзи й момент ..

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
