Между другото – Des’ ree – Kissing you

Брат ми се жени утре. Като примерна сестра, аз приех отговорната задача да подбера няколко специални парчета, освен музиката, която the DJ ще е подготвил.

Нека си признаем нещо – музиката по сватбите често не струва! Понякога настръхвам от пълната липса на подбор и оригиналност, поради което много се зарадвах на възложената задача!

Първоначално подходих малко тривиално с теглене на 100 Wedding songs, от които обаче подбрах не повече от 10.. След това ‘прелистих’ личната си колекция от любими парчета. Отделно взех в предвид стила музика, който брат ми и бъдещата му жена определено биха искали да чуят, както и стилове, които знам, че те в никакъв случай не биха искали да чуят 🙂

Така преоткрих много позабравени парчета, една от които между другото искам да споделя в този пост. Никога не съм знаела името на песента и изпълнителката.. но веднага си спомних за филма ‘Ромео и Жулиета’ и безбройните пъти, в които съм плакала на моментите, докато звучи точно тази песен.

Има толкова много други такива любими парчета, които чакат да бъдат преоткрити. Всичко, което ми трябва, е друг случаен повод като този, който да ме отведе до поредното съкровище. Обожавам тези моменти!

Des’ ree – Kissing you

Pride can stand a thousand trials
The strong will never fall
But watching stars without you my soul cried
Heaving heart is full of pain
Oh, oh, the aching
Cause, I’m kissing you oh
I’m kissing you oh
Touch me deep, pure and true gift to me forever
Cause, I’m kissing you
Oh, I’m kissing you, oh
Where are you now?
Where are you now?
Cause, I’m kissing you
I’m kissing you, oh

    • Рифчо
    • August 4th, 2012

    Честито и горчиво за брат ти!
    Той ли е по-голям или те изпревари? 😛
    Мисля пак да се откажа от онази песен, която съм намислил за поздрав от месеци и да те поздравя с нещо друго. Спокойно! 🙂 Пак е танцувално. Май се нарича като стил jungle, но не им разбирам чак толкоз.
    Реших спонтанно да е тази песен, защото Мис Дайнамайт ви гостува на “Духът на Бургас”. Амии… какво остава повече да кажа, освен едно – дано да й се насладиш и да потанцуваш на нея. Носи приятно лятно настроение.

    Луд август!

      • DiA
      • August 12th, 2012

      🙂 Мерси! Песента наистина е много свежа и ми хареса, жалко, че не успях да я чуя наживо..
      Но мисля, че е време да споделиш тази специална, която криеш от месеци! 🙂

    • Рифчо
    • August 14th, 2012

    Ха, как само прескочи отговора на въпроса ми. 🙂
    За онази песен… амии, то да не вземеш да се разочароваш след толкова чакане?! Тя не е нещо специално. Със сигурност я знаеш, щото е дъртичка. Сигурно е от времето, когато си била на 7-8 години. Но е интересна смесица. Ти харесваш ли джаз или от сорта?

    Иначе поздравът си го очаквай в началото на септември. Сега е още рано. 😛

      • DiA
      • August 14th, 2012

      Харесвам джаз, да! Така че няма смисъл да чакаш, споделяй! 🙂

        • rifcho
        • August 15th, 2012

        Ех, че нетърпелива! Но както се казва, на хубава мома не се отказва, 😉 та това е онази песен и дано ти хареса.

    • DiA
    • September 10th, 2012

    Super e pesenta!!

    Mersi, zaslujavashe si chakaneto! :=)

    Dia

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.
