Gloria Estefan – Hoy

Нещо различно, на което обожавам да танцувам, когато съм на Салса 😉

Enjoyyy !

Tengo marcado en el pecho,
todos los días que el tiempo
no me dejó estar aquí.
Tengo una fe que madura,
que va conmigo y me cura
desde que te conocí.
Tengo una huella perdida
entre tu sombra y la mía,
que no me deja mentir.
Soy una moneda en la fuente;
tú mi deseo pendiente
mis ganas de revivir.
Tengo una mañana constante
y una acuarela esperando
verte pintado de azul.
Tengo tu amor y tu suerte
y un caminito empinado.
Tengo el mar del otro lado:
tú eres mi norte y mi sur

(Coro)
Hoy voy a verte de nuevo
voy a envolverme en tu ropa,
susúrrame en tu silencio
cuando me veas llegar.
Hoy voy a verte de nuevo,
voy a alegrar tu tristeza:
vamos a hacer una fiesta
pa’ que este amor crezca más.

Tengo una frase colgada,
entre mi boca y mi almohada,
que me desnuda ante ti.
Tengo una playa y un pueblo
que me acompañan de noche
cuando no estas junto a mí.
Tengo una mañana constante
y una acuarela esperando
verte pintado de azul.
Tengo tu amor y tu suerte
y un caminito empinado.
Tengo el mar del otro lado:
tú eres mi norte y mi sur.

(Repetir coro)

    • aquarius
    • April 8th, 2009

    Я, изненада ме!
    Това е латиното, за което говореше, нали?
    Испанската версия. 😉 Аз не разбирам испански, ама покриват ли се с английската като текст или тя е с различен? И как танцуваш салса на него?! Не е ли много бавно? Аз се опитах, ама нещо не се получи добре.
    Пробвай да се поразкършиш на това: http://www.youtube.com/watch?v=u_bhVOl7g3k
    Покани и Мимз за компания в някои от пируетите. 😛

    • DiA
    • April 9th, 2009

    Аз също не знам испански, но страшно много ми харесва тази версия. Никак не е бавна, особено за начинаеща група по салса ;P

  1. Хмм, нещо не разбирам аз тука?! 8) Хем харесваш испански, хем наблягаш на френски. 😮 Ами какво стана с тичането? 😉

    Parlez-vous français, mademoiselle? 😛

    Като ходех на уроци на салса някога, най – много се кефех, като пускаха тази песничка:

    http://dox.bg/files/dw?a=68535c4461

    За салса :dance: ти препоръчвам тази песен на Глория Естефан:

    _________________________________________________
    под линия 🙂 – Мимз много сериозни теми качва напоследък. Човек не може да се включи с коментар, че трябва да се замисли дълбоко, пък аз това упражнения го мразя. 😉 Пък и тебе ръчка да ставаш сериозна, като ти дава да гледаш разни филмчета. Сигурно после ще ти даде “Тайната на водата” и “The secret”. 😀
    ——————————————————————————

    извън линия – Много усмивки и весели пролетни празници! :))))

    • DiA
    • April 12th, 2009

    Аз харесвам много и различни неща, но по различно време :P~
    Et bien sur que je parle français, monsieur 🙂

    Прав си за Мимз, вече гледахме дори The secret, следва втора част на Zeitgeist..

    Мерси много за песничките, ще ги прегледам и весели празници и на теб! 😉

    • veni
    • June 29th, 2009

    не знам испански можете ли да ми напишете с кирилица текста на тази песен на глория естефан

  1. April 17th, 2009
You must be logged in to post a comment.